به‌روز شده در: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۵۸
تعداد نظرات: ۹۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
حاج سعید حدادیان در جواب شعر یک شاعر؛
حاج سعید حدادیان در جواب شعر توهین آمیز محسن کاویانی متنی را در اختیار وارث قرار داد که در ادامه می خوانید:

وارث: روز گذشته (شنبه 23 فروردین) حاج سعید حدادیان در جواب شعر توهین آمیز محسن کاویانی متنی را در اختیار وارث قرار داد که در ادامه می خوانید:

باسمه تعالی

تجربه زندگی به من آموخت که بعد از هر دوره عزاداری باید منتظر اذیت و آزار، مخصوصا از ناحیه برخی آشنایان بود.

چند سال پیش به پسرم گفتم این درس در قرآن آمده است :

1- پاداش مخواه

2- تشکر مخواه

لا نرید منکم جزاءً و لا شُکوراً (سوره دهر)

و من هم بر اثر تجربه به تو می گویم، منتظر ناسزا و ناروا به جای تشکر و قدردانی باش.

این بار قرعه بنام دوست خوب و شاعر پهلوان ما آقای کاویانی افتاد، البته نوشته ایشان با توجه به ذوق سرشار و قدرت بسیاری که از او سراغ دارم با شعر فاصله زیادی داشت و از نظر ادبی فاقد ارزش انتشار بود، به تازگی دیدم و بسیار متاسف شدم.

در انتهای فاطمیه (س) که نوکران امام حسین (ع) منتظر گوشه چشمی از طرف حضرت ابوالفضل (ع) هستند مواجه شدن با این بیانات که مثل نان سوخته ای که بیات شده است ناگاه و بی گاه منتشر شد، جانگداز بود.

از ایشان که با ما نان و نمک خورده است، در این نوشتار چند نکته آموختیم:

1- پهلوانی و جوانمردی

2- ادب و احترام

3- ....

و احتمالا ایشان خواسته اند صله فاطمیه (س) مرحمت کنند!

در هر صورت نوکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بی صاحب که نیستند، اما من بیش از همه دلم برای خود ایشان سوخت که برای اهل بیت عصمت و طهارت (ص) اشعارخوبی سروده اند.

بنده تا دیدن این نوشته، ایشان را صرفا مذهبی می دانستم و البته تا کنون بلد هم نبودم که بقول ایشان قرتی را با قاف و طاء دسته دار می نویسند!

اصلا در ایشان که قهرمان کشتی است قرتی گری سراغ نداشتم. نمی خواستم ایشان را که مثل فرزندم دوست داشتم در این خودزنی ببینم.

در هر صورت دست مریزاد.

ان شاالله صله آن خدای ناکرده شعر را بزودی زود از حضرت عباس(ع) دریافت کنند.

سعید حدادیان

سعید حدادیان

سعید حدادیان

سخنی هم با دوستان و براداران عزیزم که نوکران سید الشهدا (ع) هستند:

جبران خطای پسر بر عهده پدر است.

محسن را به سعید ببخشید!


[حاج] سعید حدادیان

(مداح اهل بیت علیهم السلام) 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۹۶
رفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
4
42
جناب حدادیان بد نیست کمی .......
مدیر پایگاه لطفا مسائل عمومی در این سایت مطرح شود
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
اخه توی قرن بیست و یکم, مداحی هم شغله؟ خجالت اوره بخدا
غمخوار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
دوست عزیز توی دستگاه اباعبدالله علیه السلام مداحی شغل نیست ولی شعور هست شما به جای قضاوت لطف کنید شعور حرف زدن رو یاد بگیرید بی ادب
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
غمخوار جان چون اسم مبارک امام حسین اینجا هست جواب مناسب شما رو نمیدم ......
مبالغی که اقایون می گیرند هم حتما یکراست صرف امور خیریه میشه.
اصلا هم رانتی برایشان وجود نداره لابد.
در ضمن ازین کلمه "دستگاه" برای مرام و سنت های مربوط به امام حسین سبک تر و بی مغز تر وجود نداره.
تا امثال تو هستی "دستگاه" اقایون خوب تولید خواهد کرد.
مدیر پایگاه باسلام
بخشی از پیام شما به دلیل اهانت حذف گردید .
غمخوار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
شعور شما با این چیزها قابل قیاس نیست مشخصه ی لات بی سر و پایی که نمی فهمی دستگاه امام حسین حرمت داره و هرکسی وارد این دستگاه نمی شه
از خدا بترس که روز قیامت باید جواب بدی
دهن به دهن شماها گذاشتن از خوردن گوشت خوک هم حرامتره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
2
15
جریان این شعر چیه و کجا منتشر شده؟ وارث خبرشو کار نمیکنی؟
مدیر پایگاه محسن کاویانی در شعری به تمسخر و اهانت به مداحان پرداخته است. 
انتشار این شعر، ممکن است اشاعه این کار زشت باشد لذا وارث از انتشار این شعر خودداری می کند
پاسخ ها
رضا شیرازی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
دم کاویانی گرم حرف حق زده.
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
2
15
سلام میشه بگید متن رو کجا میشه پیدا کرد.تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
چه گیری دادی حالا
یه چیزی گفته دیگه
دیوونه شهر عاقلا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
شعر بسیار زیبای محسن کاویانی در وصف آسید جواد ذاکر
http://seyedzaker.blog.ir/1393/03/22/ZakerVaKaviani
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
3
59
به نظرم شعر توهین آمیز نبود کار اشتباه برخی مداحان را سرزنش کرده بود،اینگونه موضع گرفتن مقابل شاعراهل بیت فقط به خاطر یک شعر در شان حاج سعید نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
ببخشید، میشه توهین رو تعریف کنید؟؟ دیگه باید چی می گفته!؟؟
دیوونه شهر عاقلا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
شعر بسیار زیبای محسن کاویانی در وصف آسید جواد ذاکر
http://seyedzaker.blog.ir/1393/03/22/ZakerVaKaviani
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
سلام من یه سئوال داشتم
آقای حدادیان مداح اند ....نسبت به بعضی افراد هستش
حالا این افراد خوب باشند یا بد به من و حدادیان ربطی ندارد چرا ایشون اینکار رو توی مداحی های اهل بیت انجام میده بعد انتظار داره کسی چیزی نگه بخدا زوره
مدیر پایگاه باسلام
بخشی از پیام شما به دلیل اهانت حذف گردید .
هادی امانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
11
18
سلام
خدا هر کسی را که سعی داره به دستگاه اباعبدالله ضربه بزنه رو از بین ببره
پاسخ ها
computer engineer
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
حتی اگه مداح باشه
ooo
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
بعضی مواقع همون های که بیشتر نون و نمک امام حسین را خوردن بدتر ضربه میزن به امام حسین یادمون نره که در تاریخ باز است......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
من متوجه نشدم حدادیان جز دستگاه اباعبدالله است
هادی امانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
12
10
سلام
خدا هر کسی را که سعی داره به دستگاه اباعبدالله ضربه بزنه رو از بین ببره
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
2
32
کوفیان منتظر و در صدد آزارند

نکند داغ تورا روی دلم بگذارند


پسرم خیمه همینجاست مرا گم نکنی

پسرم دور نشو سنگ دلان بسیارند


پسرم دست خودت نیست اگر تنهایی

این جماعت همه از اسم علی بیزارند!


این جماعت همه امروز فقط آمده اند

داغ هفتاد و دوتا گل به دلم بگذارند


سنگ ها...هلهله ها...پیکر تو...یک لشگر...

وای این قوم چرا اینهمه خنجر دارند؟


آه ، پرپر مزن آنقدر دلم میگیرد

عاشقان بر درت از اشک چو باران کارند


عصر امروز جوانان حرم جسمت را...

باید از هر طرف دشت بلا بر دارند


دیدی آخر تو به معراج رسیدی پسرم

باید اینبار تو را پیش خودم بسپارند...


شاعر:محسن کاویانی


کاش بتوانیددرقیامت پاسخگو باشیدبرادر کاش حاج سعید برای شاهین نجفی بیانیه میدادند نه بچه های خودی مجالس ائمه جای غرض ورزی های شخصی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
خوب گفتی برادر این جمله رو میشه به آقای حدادیان هم بگید که توی مداحی هاشون به کسی ناسزا نگویند
علی شجاعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
1
39
دوستان دقت کردین هر جا حاج سعید میخواد موعظه ای یا بیا نیه یا ... انجام بده یه جوری باید اسم پسرش و مستقیم یا غیرمستقیم مطرح کنه ...
خدایی که چی آخه!
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
برادر اگر حاج سعید اینقدر هم ملاطفت به خرج نمی دادند اولین کسی که ایراد می گرفت که ای ایهاالناس چقدر مداحان و مذهبی ها چقدر عصبانی و خشن برخورد می کنند و یه خرده انعطاف از خود نشان نمی دهند ، خود شما بودید
عبدالزهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
1
29
خب شاید پسرش کشتیگیره:-) واااای تصور کن پسر حاج سعید شکل کاویانی باشه معرفیش میکنه به حاج فرج الله سلحشور واسه نقش یوزارسیف:-)
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
برایت متاسفم... اسمت رو گذاشتی عبدالزهرا... به دستگاه پسر زهرا اهانت شده...همه جیز را به تمسخر می گیرید...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
ای بابا میشه بگی ................
میشه به اون حــــــــــــــــــــاج سعیدتون بگید لطفا اول یه جوالدوز به خودش بزنه بعد یه سوزن به دیگران (خودش کم توهین و ناسزا نمیگه)
مدیر پایگاه باسلام
بخشی از پیام شما به دلیل توهین حذف گردید .
روابط عمومی سایت وارث
عبدالزهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
2
50
دوستان شعررابگذاریدوناعادلانه ذهن مردم رابه بازی نگیریدچون خودشان قدرت تفکروقضاوت دارندمن شعرراخواندم تاعجولانه قضاوت نکرده باشم واقعأ به غیربه استهزاگرفتن کارنازیبای چهارمداح
مهدی زنگنه حمیدعلیمی
سعیدحدادیان ومحمودکریمی
چیزی نداشت که دوستان
اینطور جبهه بگیرندوشعررا
توهین به کل مداحان تلقی
کنندوازآب گل آلودماهی بگیرند
اگر به نظرشمارابطه 
نامشروع مداح بازن مردم
کاراشتباهی نیست قبول
توهین کرده اگر به نظر شما خواندن شعروسبک یک خواننده زن طاغوتی توسط مداح اهل بیت درمجلس اباعبدالله موردی
نداردقبول توهین کرده
اگر به نظر شما حرف زدن از عورت رئیس جمهور مملکت و بریدن آن برمنبرروضه اباعبدالله
توسط یک مداح اشکالی ندارد قبول توهین کرده
واگربه نظرشماتیراندازی درخیابان یک مداح که الگوی جوانان مذهبیست کاردرستیست قبول توهین کرده
واگرنظرشمااین است که هرکس هراشتباهی کرد فقط و فقط به خاطراینکه وابسته به دستگاه اباعبدالله است نبایدبازگو شود و موردسرزنش چه به زبان طنزچه به زبان جد قراربگیردواقعأمتاسفم وازشمامیخواهم به آقای کاویانی هم که خیلی ازهمین دوستان مداح شعرهای ایشان را خوانده اندگیرندهیدچون شاعردستگاه آقاامام حسین است درضمن سخنی هم باآقای حدادیان به نظرمن وبه قول حاج سلیم شفاعت کننده های شاعران اهل بیت خوداهل بیتند پس تصورنکنیددرحدمعصوم بالاییدکه شفاعت کسی رابکنیدومردم اورابه شماببخشند روز به روز حس میکنم دارم ازافکارتان بیزارترمیشوم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
لطفا یکی جواب این بنده خدا رو بده (البته اگه رو دارین) خیلی بیمعرفته کسی که کارا و حرفهای حدادیان رو نبینه و بیاد به این شعر زیر گیر بده
حیدریون زنجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
1
32
کاش حاج آقای حدادیان به جای این که هی به دیگران گیر بده کمی دررفتار خودش تغییرایجادکنه سیدجواد و محسن فیض وحاجی فیروز کم نبودکه دوباره به شاعران اهل بیت گیر دادید که فقط چراآبشون با شماهاتو یک جوب نمیرودبایدبمیرند تا خجالت زده شوید؟این رفتار تاکی؟
سایت......
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
31
حاج آقا سعی دارند مسئله را طوری نمایش بدهند که همه تصور کنند شعر به کل مادحین ‏
اهانت کرده است و تا این
حد مردم را بی بصیر می پندارد 
شعر را خواندیم و دیدیم این شعر عمل غلط چند مداح را 
طنازانه سرزنش کرده است
 درست نیست بهتر است حاج آقا
رفتارشان را عوض کنند نه اندیشه های مردم و انتقادهای 
به جایشان را اهانت محسوب
 کنند 
سایت هیئت مجازی ثارالله
 ازهمین جا اعلام میکند که
 اصلأ قبول ندارد که این شعر
 به کل مداحان توهین کرده 
بلکه این شعر از صنعت ادبی 
مجاز استفاده کرده است که 
دوستان اهل ادب میدانند
 حاج آقا به هیچ وجه درست
 نیست کسی اسم دستگاه امام
حسین و منسب مداحی را
 سنگر اشتباه خود بکند و هر کس
 کمی ایراد به او گرفت خود را
 آنچنان مقدس ببیندکه ایراد او
 را به کل دستگاه بچسابند و 
سو استفاده بکند و او را بی مرام 
نمک نشناس و ناپهلوان و بی ادب بخواند!
 سایت ....... با افتخار این شعر 
را درج کرده و از عاشقان مکتب 
سراسر شعور ثارالله خواستار 
است خود قضاوت کنند


مدیر پایگاه

1. بخشی از
نظر شما حذف شد



2. از
انتشار این شعر و اعلام نام سایت شما معذوریم



3. فارق از
هر گونه طرفداری، شعر را خوانیدم، اگر این شعر توهین به دستگاه نیست، توهین به نظر
شما یعنی چه؟



4. آیا این
یک بیت از این شعر که در ادامه آمده است، از نگاه یک شما به عنوان یک سایت هیئتی طنازی
است؟
حالا به عشق هیئت تو / توی
سوله
/ باید که با اصغرشل ومهران
کوتوله
/ با تارهای عنکبوت لوله لوله/
سازم لباس مشکی ضدگلوله/





قضاوت با مخاطبین!




احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
1
18
متن کامل شعر محسن کاویانی در وبلاگ زیر

www.sher-maddahi.blogfa.com
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
1
25
من ازدوستداران مداح اهل بیت حاج سعیدحدادیان هستم وازاومیخواهم نواراشتباهتش رابیشترنکند
شماهم لطف میکنیداگربی بی سی وارانه ومغرضانه بخشی ازشعررانگذارید و این طرف وآن طرفش را کات نکنیدکه متناسب میلتان درج بشودلطفأیاکل شعررابگذاریدیاطوری نگذارید
که حتی منی هم که شعرراخوانده ام دچار اشتباه بشوم که انگارواقعأبه کل مداحان توهین شده
من کاربادعوای پیش آمده ندارم
امادراین بیت توهینی نمیبینم
ولی میتوانم حدس بزنم چه چیزی منظورتان است
بااشاره به بیت های قبلی که شمانگذاشته ایدوسانسورکرده ایداین بیت خطاب به محمودکریمی است که شاعربه طورکنایی به او میگویدچون عاشق تووهیئت تو هستم وازطرفی هم میترسم بیایم چون تو تیراندازی میکنی!
من باید بادوستانم درکارگاه(سوله)لباس مشکی ضدگلوله درست کنم تاباخیال راحت به هیئت تو بیاییم!
کمی هم اطلاعات علمی خودرابالاببریدکه تارعنکبوت لوله لوله را بی ادبی ندانید!
الیاف و تارهای عنکبوت لوله شده یکی از اصلی ترین اجزای
تشکیل دهنده لباس ضدگلوله اند .
حالاشمابگوییدکجای این بیت
توهین به تمام مداحان است؟
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
1
17
براتون واقعأ متأسفم که جواب منطقی سوالتون رو دوبار فرستادم ولی نمایش ندادید
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1
20
سلام
این کیست که جواب کامنت ها رو میدهد عادل نیست /
به حاج سعید بگید
البته نوشته ایشان با توجه به ذوق سرشار و قدرت بسیاری که از او سراغ دارم با بیانیه فاصله زیادی داشت و از نظر ادبی فاقد ارزش انتشار بود، به تازگی دیدم و بسیار متاسف شدم
در ضمن به ایشان بفرمایید طاء خود به تنهایی وقتی نوشته میشود معلوم هست که دسته دار است دیگر نیاز نیست بگوییم
(طاء دسته دار )
سنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
25
7
كم كم ميرم وهابي شم به شما هيتي نماها شرف داره ............ كه انقد راحت دارين اون كسي كه حداقل يه بار اشكتون رو دراورده واسه اهل بيتتون رو ميتركونين اف بر هياتي كه اي ادما توش ميرن
اف به اوني كه انقد راحت مداح اهل بيتشو با شعر ميزنه و همه جايي كه جبهه بگيرن بدتر مهر قبولي ميزنن
اين كارا كه شماها ميكنين اونور ابيا باهم نميكنن
حالا هي خود زني كنين
شما به خودتون رحم نداريد واي به حال بقيه
من اگه جاي اين مداحا بودم از دست حرفاي مفت شما ميرفتم خواننده ميشدم اونوقت تا گناهش بيفته گردن شما
متنفرم از همتون
كاش جرات داشتي و اي پيغام رو ميزاشتي..
مدیر پایگاه بخشی از نظر شما حذف شد
محمد لطیف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
1
26
سلام
بهتر نیست جناب حدادیان به جای بریدن ........رئیس جمهور مواظب سخنانی باشه که نطق میفرمان
شماکه اینقدر ادعا دارید یه کم جنبه انتقاد داشته باشید.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
ببین تو سنی که اصلا مهم نیست چی باشی چون فعلا کارهای که سنی هادارن تو دنیا می کنن و جنایاتی که از امثال شما ها (یکیش ریگی) سر میزنه از صرب های صربستان هم سر نزده بود پس به تو بچه سنی ربطی نداره که بین چند تا شیعه بخواهی دخالت کنی
کلب الحیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
1
29
حاج سعیدخدابه دادت برسه در آخرت مگرمحسن چه نوشته بود که گفتیدان شاالله صله آن خدای ناکرده شعر را بزودی زود از حضرت عباس(ع) دریافت کنند؟محسن هم بی صاحب که نیست خودقمربنی هاشم(ع) به ایشان نظرکرده اند
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
26
5
سلام واقعا من نمیدونم توهین از نظر دوستان یعنی چی؟ این اقا محسن هرچی دلش خواسته بار ذاکرین امام حسین (ع)
کرده بعد شما نشستید تعریف و تمجید میکنید!!! هرکس دیگه هم جای حاج سعید بود از این بدتر جواب میداد.من اون اراجیف رو پیدا کردم و خوندم واقعا خجالت داره از کسی که مثلا برای اهلبیت شعر میگه... حاج محمود کریمی و حاج سعید حدادیان و دیگر ذاکران اهلبیت به لطف ارباب پرچمشان بالاست.
تا کور شود هرآنکه نتواند دید...
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
1
24
ایمان جان مراقب باش اسلامت حدادیان نشه
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
16
3
با سلام، من هم با محسن حرف زدم و هم با حاج سعید. الان کاری با حرف هیچکدامشان ندارم و فقط نظر خودم رو اعلام میکنم. اولا در این شعر کاملا لفظ مداح رو مورد خطاب قرار داده. پس نمیتونه منظورش چند مداح باشد و نباید خطای چند مداح ولو مشهور را به حساب جامعه مادحین گذاشت. ثانیا اگر تقدس این جایگاه شکسته شود، مردم از دستگاه سیدالشهدا ع دور میشوند و این یعنی تضعیف مجالس اهلبیت ع. مگر نه اینکه خداوند ستارالعیوب است. پس چرا ما عیب چند نفر را با تازیانه شعر بر صورت تمام این جامعه بزنیم که فردا روز هر کس و ناکسی این جایگاه را بشکند. وقتی خبر یک زنا را به پیامبر دادند، حضرت برای تحقیق أمیرالمؤمنین ع رو فرستادند. اما علی ع انقدر سروصدا راه انداخت و با تاخیر رفت که آن دو نفر فرصت فرار پیدا کردند. وقتی اصحاب به پیامبر رفتار علی ع رو گزارش دادند، حضرت فرمود چون میدانستم که علی ع این کار را میکند، او را فرستادم. حضرت فرمود حرمت و آبروی مؤمن از کعبه بالاتر است. حالا گیریم خطایی از او سر زد. باید آبروی او را ببریم و همه را خبر کنیم؟ از قدیم گفته اند
جز راست نباید گفت
هر راست نشاید گفت
خیلی وقتها انسان باید خودش را به اون راه بزند که انگار نه انگار. شتر دیدی ندیدی. مگر مداح معصوم است؟ این قشر هم ممکن الخطا هستند. اما نباید در بوق کرد که فلانی چنان کرد و تازه شعر هم بسازیم و در جامعه پخش کنیم. قطعا خود ما اگر جای او بودیم، خیلی خطای بزرگتری انجام میدادیم. چرا منع دیگران را بکنیم؟ شاید ما در جایگاه او بودیم، خیلی بدتر از این از ما سر میزد. حضرت در جایی دیگر فرمودند اگر شب کسی رو در حال گناه دیدی حق نداری صبح به چشم گناهکار به او نگاه کنی. شاید وقت سحر توبه کرده باشد. من حرف آخرم اینه که آیا جناب کریمی و حدادیان به این دستگاه خدمت کرده اند یا نه؟ اگر حتی به اندازه ی یک روضه پای منبرشان اشک ریختیم، گردن ما حق دارند و نباید حرمت شکنی کنیم. اگر هم از نظر ما خطایی دارند، به ما مربوط نمیشود. این دستگاه صاحب دارد و جواب خطای شخص خاطی با صاحب این دستگاه است نه ما. اوست که این مداح رو جلوه داده و اگر صلاح بداند از او پس خواهد گرفت. پس ما حق ورود در مسائل و رفتارهای شخصی کسی نداریم. نهایتا بریم پیش خود طرف و تذکر بدهیم. اما حق آبرو بردن او را نداریم. ولو اینکه پیش خودمان فکر کنیم که او خود آبروی خود را برده است. در هیچ جای دین چنین جوازی داده نشده است. بلکه سفارش به آبرداری شده است. من از آقا محسن پرسیدم که حاج محمود میگوید من تیراندازی نکرده ام. شما قسم میخوری و یقین پیدا کردی که ایشان تیراندازی کرده است؟ میگوید چی بگم. خود این جواب یعنی هنوز خودش به صدق و کذب این جریان مطمئن نیست. پس چطور به چیزی که اطمینان نداریم، اینگونه بپردازیم و آبروی یک روضه خوان سیدالشدا را لکه دار کنیم. خود محسن میگه قصد انتشار این شعر رو نداشتم. اما حالا چطوری این شعر پخش شده است؟ الله اعلم. طبیعتا وقتی این شعر پخش شد، حاج سعید از محسن اتظار چنین کاری را نداشت و بعنوان درد دل جملاتی را نوشت و انتشار داد. بنده با انتشار هر دوی انها چه شعر و چه درددل حاج سعید مخالف بودم. عذرخواهی میکنم از اطاله کلام. انشاالله که همه ما موجب زینت امام زمان عج باشیم به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.
همکلاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
1
18
من محسن کاویانی روخوب میشناسم واین طرزصحبتی که آقا رضابه آن اشاره میکننداصلاوابدا به ادبیات محسن نمیخوره
خیلی مسخره خالی بسته این آقارضا
محسن وقتی کاری روانجام میده به هیچ وجه پاپس نمیکشه درعین این که بامرام و مهربانه اذیتش کنند خیلی یک دنده ولجبازمیشه
اون وقت بیادانقدرکرنش وارانه جلوی این آقارضاصحبت کنه؟! 
بعدش بگه والاچی بگم؟
ماهم باوربکنیم
خواستم بگم که دوستان باورنکننداین خالی بندی هارو
خدابه راه راست هدایتت کنه برادر مثلأ میخوای بگی منم این وسط هستم؟

رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
13
1
شما اگرمیگی محسن رو میشناسی پس یعنی باهاش ارتباط داری. شما و هر عزیز دیگه ای که فکر میکنه بنده دروغ میگم! میتونه بره سراغ خود محسن و قرآن رو بگذاره جلوش و بهش بگه که محسن دست روی قرآن بذار و قسم بخور که حاج محمود این کار رو کرده. اگر قسم خورد بیائید بگید که من دروغ گفتم. بعدم هزاران نفر داریم که اسمشون رضا هست. منکه خودم معرفی نکردم که بگم منم این وسط هستم. آقا محسن انسان بی تقوایی نیست که اگر اشتباهی ازش سر زد و متوجه اشتباهش بشه و از اون اشتباه پا پس نکشه. چون هم شأن شاعر اهلبیت ع این نیست و هم اخلاق پهلوانی. لذا من به شما توصیه میکنم درباره رفیق خودت بد قضاوت نکن. برو دنبال این باش که او رو بهتر بشناسی. گذشته از همه ی این حرفا بنده این همه از آبروی مؤمن حرف زدم و روایت آوردم. شما اگه فی قلوبهم مرض نباشی دنبال آبروداری دستگاه سیدالشهدا هستی نه تهمت زدن به کسی که دنبال اصلاحه. بجای اینکه تهمت دروغ به من بزنی میتونی بری از خودش بپرسی و بهش بگی قسم بخوره که اطمینان داره. ضمن اینکه تمام حرفایی که بنده زدم بر فرض این بود که پذیرفته باشیم که چندتا مداح چنین اشتباهاتی رو داشتند. ما اجازه نداریم گناه مردم رو فاش کنیم. ما اگر خیلی راست میگیم بریم خودمان را اصلاح کنیم نه اینکه بخاطر گناه چند مداح همه ی جامعه مداحان رو مسخره کنیم. دشمن و وهابیت که به شخص خاصی کار نداره، اونها از این سوژه ها برای تضعیف دستگاه سیدالشهدا استفاده میکنند. به محسن بگو اگر شما قصدت نقد بود که عده ای خاطی متنبه بشند، اینو بدون که شر و ضرر اینکار از سودش خیلی بیشتره. انقدر که روزی برسه و بگی کاش دستم میشکست و بخاطر مسائل شخصی خودم با بعضی مداحان، چنین سیلی ای به صورت حضرت زهرا س نمیزدم. چرا چون نتیجه بد بینی مردم به مداحان باعث دوری اونها از مجالس اهلبیت ع میشه و مردم میگویند که ای بابا اینا خودشون فلان و بهمانند. بریم پای خوندن اینا که چی بشه. و بعد به دنبال اون تضعیف مجالس اهلبیت ع هست. اللهم الجعل بصیرت فی الدینی
دیوونه شهر عاقلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
0
17
شعر بسیار زیبای محسن کاویانی در وصف آسید جواد ذاکر
http://seyedzaker.blog.ir/1393/03/22/ZakerVaKaviani
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
1
16
اشدأعلی کفار رحماهو بینهم
گفتن نظر و یا انتقاد هیچ اشکالی نداره ، چه از رئیس جمهور باشه و چه از هر کس دیگه ..
(اگه کسی عیبی داره باید اون رو برطرف کنه !!؟ )
قال المعصوم :
بهترین دوستان آن کسی است که عیب مرا به من هدیه دهد .
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
1
22
من نمیدانم چرا هر وقت این مداحان عزیز کم می آورند برای توجیه کارهایشان به ائمه متوسل می شوند. شعر آقای کاویانی نقدی بر اعمال برخی مداحان پرمدعا است که عکسها و خبرهای جنجالی آن در همه جا وجود دارد. کاش به جای اصلاح اعمالمان فرافکنی و توجیهات بیجا و غیرمنطقی نیاوریم و اینقدر ائمه را بازیچه قرار ندهیم!
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
19
1
سلام علیکم
دوستان دست مریزا من کار به عمل درست یا غلط مادحین ندارم ولی مداح امام حسین است متوجه که هستید روزه خوان ارباب اند می دانید که!!! در این برهه از زمان که اسلام و مخصوصا شیعیان از سوی دشمن مورد هجوم قرار می گیرند درست نسیت که ما خودی ها بی خودی به جان هم بیفتیم شایسته نیست که اقای کاویانی به دستگاه امام حسین ان قولت وارد کنند..
سیدخلیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
1
21
من محسن کاویانی رادورادورمیشناسم وغیرازادب واحترام وخضوع چیزی ازایشان ندیده ام چهارشنبه شب هادر محفل شاه علقمه قم که هیئتشان است میبنمشان هروقت هم کاری داشتم باروی بازاستقبال کردندبی ادبی درایشان ندیدم ودرشعرشان هم همینطورامیدوارم آقای حدادیان به جای ایرادگرفتن ازدیگران رفتار خودراتغییر دهند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
13
1
ای حسین مظلوم
همین....... سرتو رابریدند
شایدبین شاعر وحاجی ......
مثل .....
خدا صاحبمان رابرساند
میدانم مثل چند پیام قبلی حذف وسانسور میشه
مدیر پایگاه بخشی از نظر شما حذف شد
محمدعلی عرب نژاد مداح کرمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
21
1
با حاج سعید موافقم.
بچه نازی آباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
1
21
بچه محل حدادیانم ولی خجالت میکشم بگم آقامحسن جزحق نگفته جونمم براش میدم همون چندباری که توباشگاه آقاخیرالله زاده 13 آبان دیدمش برای من کافیه بدونم پاک بودن اقامحسن رو
آقاسعیدمردانه ووجدانی حرف بزن نه با مظلوم نمایی شماروبه محسن میبخشیم نه او را به شما چون آنقدرمردبودکه درجوابتون هیچی نگه - و سخنی با مسئولین سایت اگر دم از امام حسین میزنیدپس بیطرف باشیدکامل معلومه که هواخواهانه برخورد میکنیدوشایدنظرمن رم نمایش ندهیدولی خدا جای حقه
محمد یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
23
2
پاسخ شعر محسن کاویانی:
عرض سلامی بر تو که ناسالم استی
چون ناروا بر مادح زهرا ببستی
نه از اصولیان نه از اصلاح خواهان
فهمیده ام گویا ز حزب باد هستی
دانی چه گوید فاطمه در اجر مداح
که بی مهابا حرمت آنان شکستی
طعنه زدی قانون شکن، دودی نباشند
یا طعنه ی موسیقی و شهوت پرستی!!
باد تمسخر بر عزاداران گرفتی
تا قلب زهرا و حسینش را شکستی
قطعن بود در روضه ها مهدی زهرا
از روی جهلت شعر گفتی؟ یا که مستی؟
تهمت زدی چون تیری از کلتی برون رفت
بی آنکه اصل ماجرا را خود بجستی
باید حلالیت بخواهی از کریمی
از طاهری، حدادیان، تا زنده هستی
دشمن غضب کرده به مداح ولایی
پشت اجانب، ضد مداحان نشستی؟
مداح ضد آمریکا، در خط اسلام
دشنامشان گویی؟ چرا دشمن پرستی؟
گیرم یکی مداح سبکی ناروا خواند
باید سوی صد مابقی هم بد فرستی؟
من دیده ام این مادحین مقتل بخوانند
درباره ی گفتارشان بیجا نوشتی
در شعر خود سینه زدن را وهن کردی
خواهی که با آل علی هم در بیفتی؟
من هم چو تو ناخالصم، باشد که روزی
بهر همین شعرم زما گیرند دستی
این پاسخ یاسر گنجی دوست بر تو
مانده جوابی تا به ایمیلم فرستی؟
Info@hejab93.ir
Yaserganjidoost@yahoo.com
مداح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
17
1
سلام
من خودم مداحم و درمورد کار آقای کاویانی و خاندن علیمی به اون سبک کاملا مخالفم و بنظرم اگر تذکرات به صورت شفاهی و محرمانه ودوستانه باشد بازخورد بهتری در جامعه و رفتار خود شخص دارد
اما در ارتباط با اتهامی که به محمود کریمی و زنگنه وارد شده ،سوالم این است که آیا شخصی یا خبرنگاری یا راوی کاملا این اتهاماتی که وارد بر این دونفر است را مشاهده کرده؟در این مورد من به خودم ومسائل پیرامونم و اجتماعم که رجوع میکنم ،با سیل قضاواتی از اطرافیانم در ارتباط با پیرامونم مواجه میشم که با حقیقت بسیار فاصله دارد.وحتما در زندگی همه ما همین امر جاریست
اما در ارتباط با کار سعید حدادیان ،همین را بگم که یک مداح علاوه بر رسالت دینی،رسالت اجتماعی بر عهده دارد.نه فقط یک مداح ،بلکه هرکسی که در گوشه کنار این مملکت در جایگاه یا تریبونی است که صدایش را مردم و شخص خاطی میشنوند
واین نوعی دمکراسی میباشد.بله سعید حدادیان میتوانست با ادبیات بهتری ،نقد رییس جمهور را بگوید و اشتباهش شاید در همان ادبیاتش بود.درخاتمه عرائضم اینکه حال بازگو کردند این مسائل به نفع جامعه دینی و اعتقادی ،در این شرایط زمانی نیست
ونقدها اگر نرمتر و محرمانه باشد موثر تر است و سودجویان و دشمنان هم فرصت خودخودنمای
پاسخ ها
رسالت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
صحبت های جدیدکربلایی حمیدعلیمی خطاب به حاج سعیدحدادیان در موردمحسن کاویانی

http://cld.persiangig.com/download/HmYnLVVL9B/alimi_sokanrani%2093sh.kadijeh%28hamidalimisf.blogfa.com%29.mp3/dl
مداح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
12
1
سلام
من خودم مداحم و درمورد کار آقای کاویانی و خاندن علیمی به اون سبک کاملا مخالفم و بنظرم اگر تذکرات به صورت شفاهی و محرمانه ودوستانه باشد بازخورد بهتری در جامعه و رفتار خود شخص دارد
اما در ارتباط با اتهامی که به محمود کریمی و زنگنه وارد شده ،سوالم این است که آیا شخصی یا خبرنگاری یا راوی کاملا این اتهاماتی که وارد بر این دونفر است را مشاهده کرده؟در این مورد من به خودم ومسائل پیرامونم و اجتماعم که رجوع میکنم ،با سیل قضاواتی از اطرافیانم در ارتباط با پیرامونم مواجه میشم که با حقیقت بسیار فاصله دارد.وحتما در زندگی همه ما همین امر جاریست
اما در ارتباط با کار سعید حدادیان ،همین را بگم که یک مداح علاوه بر رسالت دینی،رسالت اجتماعی بر عهده دارد.نه فقط یک مداح ،بلکه هرکسی که در گوشه کنار این مملکت در جایگاه یا تریبونی است که صدایش را مردم و شخص خاطی میشنوند
واین نوعی دمکراسی میباشد.بله سعید حدادیان میتوانست با ادبیات بهتری ،نقد رییس جمهور را بگوید و اشتباهش شاید در همان ادبیاتش بود.درخاتمه عرائضم اینکه حال بازگو کردند این مسائل به نفع جامعه دینی و اعتقادی ،در این شرایط زمانی نیست
ونقدها اگر نرمتر و محرمانه باشد موثر تر است و سودجویان و دشمنان هم فرصت خودنمابی نمیکنند
یادمان باشد اصلها را فدای فرعیات نکنیم
وسلام
تایید نمیشود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
2
16
براتون متأسفم که شعرپرازتوهین مستقیم یک نفربه محسن کاویانی راتاییدمیکنیداما حاضرنیستید حتی آدرس سایتی که شعررا گذاشته اندبدهید درضمن یاسرجان اگرمحسن کاویانی قصدجواب دادن داشت جواب سعیدحدادیان را میداد نه شمارا دوتا ایمیل گذشاتی؟انگارخیلی دوست داری جوابتوبده من حرف دلم روزدم وتاالان فکرمیکزم این سایت بی طرفه اما دیدم اشتباه میکردم وانگارواقعأ دست عده خاصی است که جوسازی کنند من به عنوان یک انسان مسلمان ازاین جوی که به ناحق علیه محسن کاویانی درست کردید تعریف خوبی ندارم مهم نیست نمایش بدهیدیاندهید چون جبهه شما برایم مخشخص شد
تایید نمیشود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
1
13
براتون متأسفم که شعرپرازتوهین مستقیم یک نفربه محسن کاویانی راتاییدمیکنیداما حاضرنیستید حتی آدرس سایتی که شعررا گذاشته اندبدهید درضمن یاسرجان اگرمحسن کاویانی قصدجواب دادن داشت جواب سعیدحدادیان را میداد نه شمارا دوتا ایمیل گذشاتی؟انگارخیلی دوست داری جوابتوبده من حرف دلم روزدم وتاالان فکرمیکزم این سایت بی طرفه اما دیدم اشتباه میکردم وانگارواقعأ دست عده خاصی است که جوسازی کنند من به عنوان یک انسان مسلمان ازاین جوی که به ناحق علیه محسن کاویانی درست کردید تعریف خوبی ندارم مهم نیست نمایش بدهیدیاندهید چون جبهه شما برایم مخشخص شد
تایید نمیشود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
1
13
براتون متأسفم که شعرپرازتوهین مستقیم یک نفربه محسن کاویانی راتاییدمیکنیداما حاضرنیستید حتی آدرس سایتی که شعررا گذاشته اندبدهید درضمن یاسرجان اگرمحسن کاویانی قصدجواب دادن داشت جواب سعیدحدادیان را میداد نه شمارا دوتا ایمیل گذشاتی؟انگارخیلی دوست داری جوابتوبده من حرف دلم روزدم وتاالان فکرمیکزم این سایت بی طرفه اما دیدم اشتباه میکردم وانگارواقعأ دست عده خاصی است که جوسازی کنند من به عنوان یک انسان مسلمان ازاین جوی که به ناحق علیه محسن کاویانی درست کردید تعریف خوبی ندارم مهم نیست نمایش بدهیدیاندهید چون جبهه شما برایم مخشخص شد
یکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
3
5
اگه کسی اشتباهی مرتکب شد نباید تمام صنفش رو محکوم کرد ما هم معصوم نیستیم که ادعا کنیم هیچ اشتیاهی نکردیم. محسن نباید همه مداخا را ببره زیر سوال. مث این که اون الان یه اشتباه کرده من بگم تمام شاعرا و دانشجوها منطق ندارن! اگه هم انتقادی داشت باید با ادب و احترام بیان می کرد. مثل این که امام صادق به یکی از یاران فرمودند کاری نیک برای همه زیباست ولی از تو زیباتر است به خاطر جایگاهی که نسبت به ما اعل بیت داری و زشت از همه زشت است ولی برای تو زشت تر به خاطر جایگاهی که نسبت به ما داری.
خدا همه ما رو هدایت کنه
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
1
18
آفتاب آمد دلیل آفتاب
واکنش احساسی و تند حاج سعید حدادیان گواه روشنی بر حقانیت گفته های محسن کاویانی است . واکنش آقای حدادیان بیانگر نعوذبالله عصمت مداحان است. مقام معظم رهبری بارها انتقاد خود را از برخی از بدعتگزاران این جماعت ابراز کرده است. این که امروزه مداحان تبدیل به تافته ی جدا بافته شده اند شکی نیست. این که به خودشان اجازه می دهند به بالاترین شخص مملکت توهین کنند شکی نیست. برادر عزیز آقای حدادیان در سیره ی کدامیک از پیشوایان ما که شکایت به درگاه آنها برده اید این شیوه ی ناصوال آمده است. این حس پسر خالگی شما با اهل البیت و گاه نعوذ لالله با خدا بلای روح و روان شماست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
2
16
تو کی هستی که بخوان به تو ببخشنش
برید و حالا دیگه از خدا بترسید و کمتر ریا کنید
الهه منتظرالمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
2
15
عجب پسرنازنینیه این آقای کاویانی توچندبرخوری که داشتم باهاشون دیدم این وصله هاهیچ طوره به ایشون نمیچسبه
سیروان نجفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
2
9
حدادیان بااین بیانیه بیشترخودشوخراب کردمن که امسال نرفتم مجلسش کاش کمی اخلاقش مثل حاج محمدطاهری بود حاج محمدخیلی انسانه
حین بخت رونده ازمشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
10
2
اقای محسن کاویانی اتیشی درست کردی که باعث شد که بعضیها نصبت به هیتهای امام حسین ودستگاه امام حسین ومداحان بددل باشن که یکی بگه دیگه هیت نمیرم یکی بگه میخوام سنی بشم اینهاهمه گناهش گردن توست اینهاخدمت نیست که نوکرای امام حسین تخریب کنی وچندنفربیان بی ادبی کنن
مطیع امررهبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
2
8
چه ربطی به آقامحسن داره مداحهاخودشون مراقب اعمالشون باشندتاکسی خرده نگیره!
پاسخ ها
ooo
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
شما که خودتون را نوکران اهل بیت میدونید کارهای نکنین که دیگرون فکر بد کنن و به شما و خدایی نکرده
مشکوک بشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
1
10
فراموش نکنید که لطمه ای که یک مداح بی اخلاق به اسلام می زند، به اندازه ی لطمه ای که هزار کافر مشروبخوار به اسلام می زنند نیست... شاید دوستی که از روی نیت خیر جواب کامنت ها را داده این شانس را دارد که دوستانش، خانواده اش و اطرافیانش هیاتی هستند... ولی من که میان مردم عادی و با هر عقیده ای زندگی میکنم... میبینم که رفتار پرنخوت و غلط بعضی مداحان که عموما سیاسی هم هستند، چه لطمه ای به باور مردم زده است.
يكي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
0
5
شما كه كارتون فقط تهمت زدن از همه بدتريد
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
6
0
سلام .براي جي نظر منو نذاشتي فقط براي دشمناي حاج سعيد ميذاريد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
0
3
سلام به نظرم شعر آقای کاویانی انتشارش کار درستی نبود ولی مادحین بزرگوار باید به خودشون بیان و بدونن در خونه کی دارن نوکری میکنن من نمیخوام کار آقای کاویانی رو تائید کنم ولی متاسفانه بعضی از موارد که ایشون درشعرشون مطرح کردن حقیقت داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
3
بهتره هممون کمی انتقادپذیرباشیم اگه کسی درکسوت مداحی بود معصوم و بری ازاشتباه نیست اگرهم کسی بهش انتقادی کرد کافر لامذهب وضددین نیست این اقایی که خیلی ازدوستان بهش انگ ضددین میزنندوبنده نمیشناسم ولی گویا ازخیلی ازمنتقدینش مسلمون تره وشاعراهل بیت یه شعر گفته که بدون فحاشی و ناسزا بعضی ازاقایان و نقدکرده بهتره این اقایان هم درصدد اصلاح خودشون باشند .اقای حدادیان جوابیه که داده بدون توهین وبیشتر نصیحت گونه است رابطه این دونفرهم نزدیک ترازاین بحثهاست لطفا باحاشیه سازی توفضای مجازی مطلب رابه انحطات نکشید
س س
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
3
به نظر من خيلي هم عالي بود.. انگار تو اين مملكت همه ميخوان خودشونو مقدس و به دور از انتقاد قرار بدهند..بله مداحان اسم و رسم دار ما همه غرق در پول و توجهات حكومت هستند و انگار كسي نميتونه بهشون انتقادي بكنه.. .........................ميشنيدم كه اشعار خود حداديان هم خيلي تعريفي نداشت كه بخواد از شعر كاوياني ايراد بگيره.اين جماعت وقتي حرف كسي به مذاقشون خوش نياد سريع حواله شون ميدن به اهل بيت!! اقاي حداديان از كجا ميدوني تو خيلي مقرب هستي به اهل بيت و ديگران دور ؟؟؟ مگه حرف بدي زده كه اينقدر بهتون برخورده؟؟ ................ بفهمن اونها هم بشر هستن و عين ما شايد هم پايين تر از ما!!! شما خيلي اگه مردي جناب حداديان خودتو اصلاح كن.................
مدیر پایگاه باسلام
بخشی از پیام شما به دلیل اهانت حذف گردید.
روابط عمومی سایت وارث
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
3
من یه سوال دارم از آقای حدادیان....
یه دعای 3صفحه ای چقدر طول میکشه؟
ایشون 4سالل پیش تو رواق امام خمینی حدود یکساعتو نیم این دعا رو طولش دادن که تقریبا نصف مردم خواب بودن من به شخصه خیلی اذیت شدم....
فلانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
3
واقعا جالبه...از یه طرف میگه صله ت رو از حضرت عباس بگیری...یعنی یه جور نفرین به کنایه..! از طرف دیگه میگه محسن رو به سعید ببخشید!...ظرفیت هم خوب چیزیه..
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
0
2
با سلام. اولا متن نوشته جناب حدادیان خیلی توهین آمیز تر بود تا شعر تذکری آقای کاویانی ثانیا ادب جناب حدادیان را در سخنانشان نسبت ..........
مدیر پایگاه باسلام
بحشی از پیام شما به دلیل اهانت حذف گردید .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
3
سلام من خودم مداحم حاج سعید هم که استاد بنده هست را دوست دارم ولی استاد گرانقدر فکر میکنم فقط شاعر مذکور اشتباهات برخی مداحان(انگشت شمار که در اموراتشان اشتباهاتی داشته اند را به نقد درآورده ) مثال قسمت پامنبریهاشان بدنساز و قطورند. و هیچ بی احترامی به اهل بیت (ع)صورت نگرفته که خدایی نکرده مورد غضب اهل بیت قرار بگیرند انشاالله خدای منان و اهل بیت همه را مورد لطف و عنایت خودشان قرار دهند التماس دعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
1
2
حاج سعيد نگفتي چرا .....و توي مراسم سوگًواري معصومين خوندي؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه باسلام
بخشی از پیام شما به دلیل استفاده از کلمات نامناسب حذف گردید
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
3
جناب حدادیان به نظر اکثریت توجه بفرمایید
امیر بیات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
2
0
نطر بنده این است هر کس در دستگاه امام حسین خدمت میکنه احترامش واجب است .
نباید این مسایل را در جامعه به هجوا کشید .
هر صحبتی دلیلی در زمان خود داشت .
و جسارت باز گو کردن و سخن مردم از دهن یک ذاکر امام حسین شهامت میخواست .
در هر صورت بازم حرمت بر بزرگان ادب مذهب واجب است .
امیر بیات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
3
خیلی جالبه تعدادی از آقایون ضمن تائید برخی منکرات انجام شده از سوی مداحان توصیه می کنند که نباید ابروی آنها را برد و هر راستی را نشاید گفت . باید از آین آقایان پرسید که توصیه این فقط برای جامعه مداحان است یا برای بسیاری از دیگر افراد این جامعه که هم خط شما نیستند هم صادق است. این هم فقط برای سعید حدادیان است یا برای آیه الله هاشمی رفسنجانی که جزو نزدیکترین یاران و اصحاب امام بوده اند هم هست. چطور حدادیان به خودش اجازه می دهد به کسی که همچنان در حکومت اسلامی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هست هر فحش و توهینی که خواست نثار بکند و جیک کسی هم در نیاید. ولی به محض اینکه کاویانی آن شعر زیبا را می خواند اینگونه رنج نامه بنویسد. آقای حدادیان با هر دستی بکاری با همان دست درو می کنی !!!!
دیکاردو کاروالیو
|
United States
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
2
سعید حدادیان خودشو ..........

شفای عاجل برا همه بیماران طلب می کنم
............
مدیر پایگاه باسلام
بخشی از پیام شما به دلیل اهانت حذف گردید .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
2
0
با سلام....
این شعر نقد طولانی داره....عالی نبود...واقعا برای یک شاعر مذهبی کار ناپسندی هستش....
چون علاوه بر حدادیان به چند مداح توهین شده.....مثل آقای علیمی....
این شاعر پس از گفتن چند شعر در مورد اهل بیت علیهم السلام...البته اون هم با اجازه اهل بیت علیهم السلام.....چجوری به خودش اجازه داده تا به چند مداح مطرح جامعه توهین کنه..
واقعا دم آقای حدادیان گرم....که به این شعر ایراد کرده...
خدا میداگه من هم تو موقعیت آقای حدادیان بودم همین کار رو میکردم...
خلاصه ختم کلام....این شعر کار اشتباه بود نه از زبان اهل بیت علیهم السلام بلکه از زبان شیطان بر زبان این شخص جاری شده....که موجب تفرقه بین مادحین و شعرا و حتی گریه کنای اما حسین علیه السلام شده.....
خیلی خوب میشه که ایشون اظهار پشیمانی کنه البته به درگاه خدا و اهل بیت علیهم السلام..
تا خدا به این شاعر عزت دوباره بده.....
و من الله توفیق..
من نوکر تمومیه خادمان اهل بیت علیهم السلام...
یا علی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
3
من که حال کردم با شعرش...
خیلی چیزاش درست بود...
فقط بلدیم موضع بگیریم...همین!!
سلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
2
اگر حقیقتا نوکرید و صاحب دارید نباید سخن بگویید، اگر اعتقاد داریر ارباب شما حضرت صاحب الزمان (عج) هستند پس دیگر چرا بیانیه می دهید؟ و اگر اعتقاد ندارید...
نوکران در حضور ارباب فقط سکوت میکنند و تلافی نمیکنند.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
0
3
سلام بدبختی ودلیل عقب موندگی جامعه ی ما اینه که برای مردم ما جوی ایجاد کرده اند که گویا مداحان و اخوند ها جانشینان خدایند و توهین به آنها توهین به خداست من به شدت حدادیان رو محکوم میکنم لطفا ثبت کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
0
4
بهتره سعید حدادیان، همکاران و امثال ایشون و کسانی ک طرفدارشون هستن بدونن ک شرکت در مراسم عزاداری و سینه زدن زیر پرچم اهل بیت براشون مصونیتی ایجاد نمیکنه و اینقدر سریع تا کسی بهشون میگه بالای چشمتون ابروه از آبروی اهل بیت خرج نکن. من تعجب میکنم ایشون ب این راحتی برای دفاع از خودشون اسم ائمه رو میبرن اگه نوکر اهل بیت هستن برای جواب دادن ب هرموضوع سبک و سنگینی نباید از این خاندان خرج کنن من ب کسانی ک از ایشون دفاع میکنن توصیه میکنم دوباره جواب ایشون رو بخونن
واقعا تاسف آوره...
پاسخ ها
طواف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
شاید برای تو بی دین وهابی ایجاد نکنه ولی برای ما ایجاد مصونیت داره
سقثی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
0
3
رفقای حدادیان همه بی سوادند یکی روزه می نویسه یکی ان قولت می نویسه
پاسخ ها
اشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
شما که بی سواد تری خخخخخخخ اول بروروضه رو درست یاد بگیر که چطوری می نویسن بعد بیا ضرضر کن
روزه رو اینطوری نمینویسن اینطوری می نویسن روضه برو ی صفحه آچار بردار و 1000 بار برای مشق شبت بنویس روضه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
0
3
رضا جان ما که نمیتونیم قداست ایجاد کنیم. نمیتونیم کار بد بعضی ها رو بزرگ کنیم و از کار بد خودمون انتظار پوشیده ماندن داشته باشیم. کار بد، بد است. گفته نشدن حرف و ایجاد قداست ادم ها رو به ورطه فساد میکشه. برای همین امر به معروف و نهی از منکر داریم. نمیشه که فقط به بقیه گیر داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
3
چرا شما ها فقط دوست دارین همه چی پنهانی درست شه .اگه قرار بود انتقادات به مداحین پنهانی درست شه .که الان باید این حضرات به اشتباهشان میرسیدن و معذرت خواهی میکردند و تمام ...ولی فقطی انتقادی به این بهترین روش .)به حالت شوخی)..گفته شده و این واکنش انجام میگیره معلومه که در روی همان پاشنه داره میچرخه و درست شدنی نیست...نه امام حسین نه اهل بیت هبچ وقت راضی نمی شن که کسانی که مداح هستن بنام انها بخوان با کل مردمی که دوستار انها هستن فرقی مابینشان باشه
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
2
با آرزوي هدايت براي همه مداحان واميد به اين كه زندگي اهل بيت را سر مشق قرار دهند! وسيره و روش زندگي انان را بررسي و بيان كنند تا هم خودشان وهم مريدانشان درس بگيرند . واز غيبت . تهمت دروغ و... پرهيز كنند. تا يكي از فاكتورهاي مومنين را داشته باشند." آيات 1تا5سوره مباركه مومنين" صفات مومنين را مشخص نموده است
سید ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
4
آقای حدادیان این قد خودتو به اهل بیت ما نچسبون. شما نه تنها فاصله زیادی با اعمه داری بلکه در مسیر اون ها هم حرکت نمیکنی. اعتماد بنننننفس. مظلوم نمایی شما در مقابل انتقاد به رفتار زشتتون هم چیز تازه ای نیست
پاسخ ها
ی انسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
تورو کجا میبرن؟ تو چرا خودتو می چسبونی به اهل بیت ؟ والا اونقدر که اهل بیت به اینها نظر دارن به تو و امثال تو نگاه نمی کنن. خودباخته مشکل دار
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
4
اقای حدادیان یاد بیاور آن روزی که از تریبون روضه ، رییس‌جمهور یک کشور، انتخاب شده چندین میلیون نفر و همچنین وکیل ، وزیر و ......و بدون توجه به عواقب ان که در نظر داشته باشی که دشمن شاد می شود ، هرچه خواستید بر زبان آوردید ، و در دادگاه فقط به پنجاه هزار تومان محکوم شدید که همین هم دلیلی بر بی ربط گفتن شما بعضی مداحان هست و می باشد،لذا این جمله را که گفتند از ماست که برماست و یا جواب، های هو می باشد را باید بپذیرید و در اخر اگر غلط املای یا اعراب و یا ادبیات را بلد نبودم مثل اقای کاویانی ببخشید چون ما مثل امام انقلاب کوخ نشین و حرف ها رو عامیانه میزنیم .
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
3
متاسفيم برای این دکان باز کردن ها
برای همین بیراه رفتن هاست که در همه چیز عقب مانده اید
و چسباندن بی خردانه به اهل بیت ع پیامد های اینچنین دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها