رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: استفاده ابزاری از شهدا ممنوع

کد خبر: 108200
وارث

 سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از ویژگی‌های خاص و با اهمیتی برخوردار است. به ویژه بعد از پیروزی عظیمی که نیروهای مقاومت فلسطین در غزه و در جریان نبرد با اسرائیل متجاوز به دست آوردند؛ نگاه همه کشورهای دنیا را معطوف به نتیجه سیزدهمین انتخابات جمهوری اسلامی ایران کرده است. ان‌شاءالله با حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات، شاهد حماسه دیگری خواهیم بود.

وی با اشاره به انتظاراتی که خانواده شهدا و جامعه ایثارگری از جمله آزادگان و جانبازان از رییس جمهور آینده دارند، یادآور شد: اعتقاد ما و همچنین شهدای مقاومت و هشت سال جنگ تحمیلی، این است که در واقع حضور در انتخابات تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) و میثاق تازه با شهیدان راه حق است. این امر بارها در وصایای شهدای عزیزمان نیز مورد تأکید قرار گرفته است. نکته مهم در این تجدید بیعت، این است که نباید اجازه دهیم که حریم شهدا و ارزش‌های آن‌ها در راستای مباحث سیاسی، مورد استفاده ابزاری قرار گیرد.

مهندس اوحدی در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، گفت: ان‌شاءالله با تدبیری که وزارت کشور و شورای نگهبان دارد، شاهد حضور جدی مردم خواهیم بود. اعتقاد دارم که باید همه ابزارهای رسانه‌ای علی‌الخصوص ویژه‌برنامه‌های صدا و سیما به کار گرفته شود تا مردم برای تعیین سرنوشت کشورشان بسیج شوند و بتوانیم انتخاباتی با عزت و قدرت برگزار کنیم.
منیع:  پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگ ایثار و شهادت


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.