تماس با حرم امام حسین (ع) برای مشترکان همراه اول رایگان شد

کد خبر: 108392
سامانه 1640 که به منظور برقراری تماس ایرانیان با حرم امام حسین (ع) سال گذشته راه‌اندازی شده بود، از امروز برای مشترکان همراه اول رایگان شد.
وارث

سال گذشته پس از ممنوعیت تشرف زائران خارجی و به ویژه ایرانیان در ایام اربعین، عتبه حسینیه (ع) با راه‌اندازی ارتباط مستقیم تلفنی ویژه ایرانیان از جوار ضریح سیدالشهدا (ع) موافقت کرد و تلاش جوانان کشورمان برای این امر به ثمر نشست.

بر همین اساس، سامانه ۱۶۴۰ بدون پیش شماره برای برقراری تماس تلفنی با حرم سیدالشهدا (ع) به همت موسسه وصال الحسین راه‌اندازی شد و عاشقان حسینی در هر ساعت شبانه‌روز با این شماره تماس گرفته و صدای حرم ارباب را شنیدند.

تماس با این سامانه از ابتدای راه‌اندازی با هماهنگی صورت گرفته به صورت تماس با تلفن ثابت بود که امروز سیدیاسر رایگانی، مدیرکل ارتباطات و سخنگوی همراه اول در توئیتی از رایگان شدن تماس با این سامانه برای مشترکان همراه اول خبر داد. با این امر، دیگر مشترکان همراه اول در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند بدون پرداخت هزینه با حرم امام حسین (ع) ارتباط تلفنی برقرار کرده و به صدای اطراف حرم گوش دهند.

امید است با توجه به دلتنگی عاشقان حسینی در ماه‌های اخیر و وعده‌های محقق نشده دولت درباره ازسرگیری سفر به عتبات، سایر اپراتورها و مخابرات ایران نیز به منظور رفاه زائران هزینه تماس با سامانه ۱۶۴۰ را برداشته تا دلدادگان حسینی بتوانند به صورت رایگان با حرم امام حسین (ع) ارتباط برقرار کنند.

 رزوانه بیش از ۱۰۰ هزار ایرانی برای تماس با حرم امام حسین (ع) با سامانه ۱۶۴۰ تماس می‌گیرند.

منبع:فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.