اقدام دانشگاه پیام نور برای تاسیس دانشکده الهیات و معارف

کد خبر: 111831
مشاور رئیس دانشگاه پیام نور گفت:این دانشگاه علاوه بر ۶ دانشکده قبلی اقدامات لازم را برای تاسیس دانشکده الهیات و معارف انجام داده که ان شاءالله در هیات امنا و شورای گسترش نیز تصویب خواهد شد.
وارث

 دکتر علم الهدی در نشست اعضای علمی گروه معارف دانشگاه پیام نور با حضور رئیس، معاونین، مدیران نهاد رهبری و برخی اعضای هیات رئیسه دانشگاه ضمن بیان این مطلب اظهار کرد:  با توجه به ارزشی بودن گروه معارف دانشگاه، آنها می توانند با نظرات خود به مدیریت جدید دانشگاه کمک شایانی کنند.

دکتر علم‌الهدی در بخش دیگر سخنان خود ادامه داد؛ مشکلات تبدیل وضعیت اعضای علمی معارف در حال احصاء و بررسی است و تلاش ها برای رفع مشکل آنها ادامه دارد.
وی در پایان گفت: دانشگاه پیام نور علاوه بر ۶ دانشکده قبلی اقدامات لازم را برای تاسیس دانشکده الهیات و معارف انجام داده که ان شاءالله در هیات امنا و شورای گسترش نیز تصویب خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،  نشست گروه معارف و الهیات با نهاد رهبری دانشگاه پیام نور امروز در سازمان مرکزی با حضور دکتر فاضلی مدیر مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، حجت الاسلام نورانی مدیر امور استادان معارف اسلامی، مسولین نهاد رهبری، مشاور ریاست دانشگاه برگزار و اعضای علمی به ارائه پیشنهادات  و راهکارهای خود پرداختند.

منبع: ایسنا


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.