اعلام جزئیات برنامه‌های اجرا شده کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع

کد خبر: 114487
تعدادی از برنامه‌های اجرا شده کاروان قرآنی نور که تاکنون در قالب محفل انس با قرآن برگزار شده است، اعلام شد.
وارث

این روز‌ها شاهد اعزام اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع سال ١۴٠١ موسوم به کاروان نور بودیم. کاروانی که با حضور بیست نفر از استادان و قاریان ممتاز، یک حافظ و یک گروه تواشیح به حج ابراهیمی به اجرای برنامه‌های قرآنی در جمع حجاج ایرانی و سایر کشور‌ها می‌پردازند.

در ادامه برخی از برنامه‌های اجرا شده این کاروان تاکنون در قالب محفل انس با قرآن اعلام می‌شود.

برنامه‌های اجرا شده در تهران توسط کاروان نور قبل از عزیمت

تلاوت امیرحسین رحمتی از گلستان در جلسه توجیهی کاروان پیش از عزیمت، تلاوت قرآن سیدحمیدرضا مقدسی در جلسه سازمان حج، تلاوت قرآن حمید حق‌طلب در جلسه شورای عالی قرآن، تلاوت قرآن قاسم رضیعی در سازمان حج، تلاوت قرآن سیدحمیدرضا مقدسی در محضر رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران حج، تلاوت امیرحسین رحمتی در مرقد امام خمینی(ره)، تلاوت قرآن مجتبی پرویزی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، تلاوت مسعود نوری و هادی موحدامین در بعثه مقام معظم رهبری ازجمله این تلاوت‌ها بود.

برنامه‌های کاروان نور در مدینه منوره

تلاوت قرآن توسط قاسم رضیعی در ابتدای مراسم دعای کمیل در هتل موفنبیک، تلاوت قرآن مجتبی پرویزی در ابتدای مراسم دعای ندبه در هتل موفنبیک، تلاوت قرآن توسط مهدی سعادتی‌کیا در جلسه محفل انس و معرفت،‌ عزیمت به مسجد شجره برای اجرای برنامه تلاوت و ذکر تلبیه و ارزیابی چگونگی استفاده از ظرفیت میقات‌ها توسط قاسم رضیعی و مجتبی پرویزی، که البته به‌دلیل ممانعت مأموران سعودی در برگزاری نماز جماعت در حیاط مسجد عملی نشد. همچنین تلاوت قرآن توسط مهدی سعادتی‌کیا در صحن مسجد النبی، تلاوت قرآن توسط سیدحمیدرضا مقدسی در صحن مسجد النبی و بازداشت هر دو این قاریان توسط مأموران امنیتی سعودی که خوشبختانه به خیر گذشت.
تلاوت قرآن توسط استاد شادالویی در محفل انس روز سه‌شنبه در کاروان، تلاوت قرآن توسط قاسم رضیعی روز چهارشنبه ۲۵ خردادماه در جلسه محفل انس هتل وفاده‌الزهرا، تلاوت قرآن توسط قاسم رضیعی در محفل انس و معرفت در هتل، تلاوت قرآن در محوطه مسجدالنبی، تلاوت قرآن توسط مجتبی پرویزی در محوطه مسجدالنبی(ص)، تلاوت قرآن توسط سیدحمیدرضا مقدسی و مهدی سعادتی‌کیا از دیگر برنامه‌های اجرا شده بود.

یادآوری می‌شود در کاروان نور امسال، قاسم رضیعی از تهران به عنوان سرپرست کاروان نور، قاسم مقدمی از خوزستان، مسعود نوری از تهران، سیدحمیدرضا مقدسی از قم، هادی موحدامین از تهران، امیرحسین رحمتی از گلستان، علیرضا بیژنی از خراسان رضوی، مجتبی پرویزی از تهران، مهدی کرمی از زنجان، مهدی سعادتی‌کیا از لرستان، حمید حق‌طلب از خراسان رضوی، علیرضا مکاری از اصفهان، سیدمحمد طا‌هایی از مازندران، یوسف جعفرزاده از هرمزگان، رضا گلشاهی از خراسان رضوی و گروه تواشیح مصباح‌الهدی متشکل از عدنان مؤمنین، رسول مظفری وانانی، امین میمندی، احسان سوری‌دمقی و سیدمحمد هاشمی از خوزستان حضور دارند.
منبع: ایکنا


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.