رونمایی کتاب سی روزدر محضر قرآن

کد خبر: 63889
معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان امروز از رونمایی کتاب سی روز در محضر قرآن جهت ترویج سبک زندگی قرآنی خبر داد.

وارث: حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: انس با قرآن یکی از کلیدهای جلوگیری از گسترش انواع ناهنجاری ها و فرهنگ غرب در جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه کتاب سی روز در محضر قرآن سه شنبه(۲۳ آذر) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حجتیه خیابان مطهری رونمایی می شود گفت: جلد دوم این کتاب به نگارش سیدحسین گلمیرزاده با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی به چاپ رسیده است.

نویسنده کتاب سی روز در محضر قرآن با اذعان اینکه با ارائه و تهیه کتاب های نوین آموزشی می توان از ترفندهای شوم دشمنان در امان بود خاطرنشان کرد: مسئولان امر و اولیا در منازل نقش ارزنده ای در گسترش سبک زندگی اسلامی و قرآنی سالم در جامعه عهده دار هستند.

وی افزود: کم توحهی به قشر جوانان و توجه نکردن به این قشر توانمند می تواند خسارت های جبران ناپذیری را در جامعه ایجاد کند.

معاون فرهنگی، آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه سنین کودکی بهترین دوران فراگیری سبک زندگی قرآنی است اظهار کرد: کودک و نوجوانان را درسنین پایین با مفاهیم قرآنی آشنا کنید تا در کالبد ذهنشان تا ابد ماندگار باشد.

گفتنی است، جلد اول این کتاب تیر سال ۹۴ در مصلی رشت رونمایی شد.