یک جوان ایرلندی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد

کد خبر: 75645
«دزموند برن» جوان ایرلندی ساکن کشور انگلستان پس از سفر به ایران با اسلام آشنا شد و با مطالعه منابع اسلامی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.
وارث:«دزموند برن» جوان ایرلندی ساکن کشور انگلستان پس از سفر به ایران با اسلام آشنا شد و با مطالعه منابع اسلامی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.

وی که نام رضا را برای خود برگزید، انگیزه خود را جاذبه‌های دین اسلام عنوان کرد و گفت: امیدوارم بتوانم معرفت بیشتری نسبت به دین اسلام و مذهب تشیع پیدا كنم.

این مهندس و طراح ساختمان فضای حرم مطهر را سرشار از معنویت ذکر کرد و افزود: هنر اسلامی و ایرانی روح دارد و انسان را شیفته خود می‌كند.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی نیز در حاشیه این مراسم عنوان کرد: در سال‌های اخیر و با گسترش شبكه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی بسیاری از حقیقت طلبان با اسلام واقعی آشنا شده‌اند.

«سید محمد جواد هاشمی‌نژاد» با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریكایی بیان كرد: دشمنان اسلام تلاش زیادی کردند تا این دین را ترسناک و نفرت‌انگیز نشان دهند، اما نتوانستند به هدف خود برسند.

وی تاکید کرد: اسلام دین رافت و مهربانی است و امید است تا جوانان با شناخت، معرفت و مطالعه بیشتر زمینه سعادت دنیوی و اخروی خود را فراهم کنند.

لازم به یادآوری است؛ در پایان از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی یک جلد کلام‌الله مجید با ترجمه انگلیسی، گواهی تشرف به اسلام و کتاب‌هایی درباره اصول اعتقادی اسلام و مذهب شیعه و بسته‌های فرهنگی و متبرک به این تازه مسلمان‌ها اهداء ‌شد.