برنامه های ایام وفات حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد

کد خبر: 79752
مدیر کل ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس، برنامه های ایام ولادت حضرت عبدالعظیم علیه السلام را در برنامه رصد از شبکه قرآن سیما، تشریح کرد.
وارث:  آجرلو با اشاره به 15 شوال سالروز وفات حضرت عبدالعظیم علیه السلام اظهار داشت:  در این ایام اهالی ری و هیئات مذهبی ارادت ویژه خود را به این حضرت نشان می دهند و آستان مقدس نیز به طور خاص آماده میزبانی زائرین و مجاورین این بارگاه ملکوتی است.

آجرلو در ادامه افزود: در روز پنج شنبه 7 تیر ماه از ساعت 19:30 آئین تعویض پرچم گنبد منور حضرت سیدالکریم (ع) این سلاله امام حسن مجتبی (ع) برگزار می گردد که این برنامه از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش خواهد شد و در شب رحلت آن حضرت مراسم با شکوهی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برپا میشود.

وی با دعوت از علاقه مندان و مردم ولایتمدار تهران و ری در این ایام به آستان مقدس ابراز کرد: در روز جمعه 8 تیر ماه، به همت هیئت رزمندگان اسلام دعای پر فیض ندبه در این بارگاه ملکوتی برپا می شود که از طریق شبکه اول سیما به صورت مستقیم پخش خواهد شد و همچنین در همین روز از ساعت 17 برنامه تلویزیونی عطر عاشقی از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم به روی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

مدیر کل ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس اظهار داشت: در شب رحلت حضرت سیدالکریم (ع) هیئت کودکانه ای با عنوان هیئت نوباوگان حسینی به همین مناسبت در این آستان برگزار خواهد شد.

وی در پایان افزود: در ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) آستان مقدس میزبان هیئات مذهبی در سوگ این یادگار اهل بیت علیهم السلام در منطقه ری است و علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از برنامه های این ایام به سایت آستان مقدس با آدرس www.Abdolazim.com  و شبکه های اجتماعی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به آدرس @Abdulazim_ir مراجعه کنند.