آیت‌الله صدیقی: 

امروز حب و بغض بالله در مخالفت با ضدانقلاب، لیبرال ها و غربگراها است

کد خبر: 86908
آیت‌الله صدیقی گفت: چیزی محکم‌تر از حب و بغض بالله وجود ندارد یعنی انسان با ضدانقلاب، لیبرال‌، غربگرا و مخالفان حاکمیت الهی بغض داشته و با دوستان الهی و حزب‌الهی حب داشته باشد.
وارث

 آیت‌الله کاظم صدیقی در مراسم سوگواری ایام محرم که در مسجد امیر(ع) برگزار شد، گفت: خداوند متعال برای هر فردی روح آسمانی، عقل روشنگر و الهام فطری از خوبی‌ها و بدی‌ها قرار داده است.

امام جمعه موقت تهران و تولیت مدرسه امام خمینی(ره) افزود: انسان اگر با این داده‌های الهی به کسب ارزش‌های اکتسابی بپردازد می‌تواند از فرش به عرش برسد اما اگر به سرمایه‌های خدادادی وجود خود توجه نکرد اسیر شیطان شده و جهنم می‌رود.

امام جمعه موقت تهران با استناد به روایتی از امیرمومنان امام علی(ع) مبنی بر اینکه گوهر وجود خود را با لجن معصیت آلوده نکنید، عنوان کرد: انجام واجبات و ترک محرمات سبب پاکی وجود انسان می‌شود.

آیت‌الله صدیقی درباره فضیلت ترک گناه، اظهار داشت: ترک گناه زمانی ارزش و اهمیت دارد که زمینه گناه برای فرد فراهم شود، آن جوانی که در اوج جوانی خود را به گناه آلوده نکند حبیب خدا است. حضرت ابراهیم(ع) در این زمینه می‌فرمایند ترک گناه برای پاکیزگی نفس و طهارت قلب  اهمیت و ارزشی بالاتر از عبادت‌ها دارد.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با استناد به روایتی از پیامبر(ص) بیان داشت: در ترک گناه طوری عمل کنید که دیگر شیاطین سراغ شمار ا نگیرند؛ شیاطین لیبرال و غربگرا هیچ وقت سراغ امام راحل نمی‌رفتند زیرا می‌دانستند که به نتیجه نمی‌رسند.

وی افزود: شیاطین می‌دانند که چه کسی برای رئیس جمهور شدن حاضر است تابع آنها باشد یا کدام مسوول را برای فتنه آماده کنند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اگر انسان برای خدا گناه را ترک کرد توسط او بیمه می‌شود، گفت: همه وهابی‌ها، خبیث‌های انگلیسی و آمریکایی، تکفیری و سعودی در چنگ خدا هستند؛ خداوند به آنها مهلت داده که آتش جهنم خود را عمیق‌تر کنند.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه صبر بر ترک معصیت نزد خداوند بسیار ارزش و اهمیت دارد، عنوان کرد: خداوند توابین را بسیار دوست دارد و آنها را مطهر می‎کند.

وی با اشاره به ارزش اکتسابی دیگری، بیان داشت: از دیگر موارد ارزشی رفیق خوب داشتن است و چیزی محکم‌تر از حب و بغض باالله وجود ندارد یعنی انسان با ضدانقلاب، لیبرال‌، غربگرا و مخالفان حاکمیت الهی بغض داشته و با دوستان الهی و حزب‌الهی حب داشته باشد.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) افزود: امروز در کشور ما برخی افرادی بی‌دین خودشان تصریح می‌کنند که ما بهشت و جهنم مردم کاری نداریم در حالیکه این سخن آنان برخلاف قرآن کریم است؛ در مدارس و دانشگاه‌های ما باید عفت و حیا آموزش داده شود خاطرات شهدا نقل دهان دانش‌آموزان و دانشجویان باشد اما یک غربگرای لیبرال این امور را به مسخره می‌گیرد.

امام جمعه موقت تهران با استناد به فرمایشی از امیرمومنان امام علی(ع) عنوان کرد: رفیق مومنی ارزشی با طلا و جواهرات و گنج‌های دنیا قابل موازنه نیست. جوانان مومن از دوست و رفیق بی‌دین پرهیز کنند یا اینکه اگر توان دارند آنها را به راه درست هدایت کنند.

منبع:شبستان


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.