هر شب ساعت 22/«جاذبه» اربعین به شبکه افق می آید

کد خبر: 86947
برنامه تلویزیونی «جاذبه» ویژه اربعین امسال از امشب(پانزدهم مهرماه) با اجرای شهرام شکیبا هر شب روی آنتن شبکه افق می‌رود.
وارث

 

ویژه برنامه «جاذبه» به مناسبت ایام اربعین حسینی از این شبکه پخش می‌شود. این برنامه تلویزیونی در بخش نخست به صورت ضبطی از امشب(یکشنبه پانزدهم مهرماه) در 14 قسمت از استودیوی شبکه افق روی آنتن می‌رود و شامل آیتم‌های مختلفی خواهد بود.

گفتگو با یک چهره شناخته شده هنری در حوزه‌های مختلف سینما، تلویزیون، موسیقی، کتاب و ... بخش نخست این برنامه را تشکیل می‌دهد و در بخش دوم شاهد گفتگویی صمیمی با افرادی خواهیم بود که به واسطه ارتباط با امام حسین(ع) و اربعین، تحولاتی عمیق در آنها ایجاد شده و اتفاقات مهمی در زندگی‌شان رقم خورده است. اجرای این دو بخش را شهرام شکیبا برعهده دارد.

میان برنامه‌های مختلفی هم برای این برنامه ساخته شده که در ارتباط با ماه محرم و پیاده‌روی اربعین حسینی هستند، از جمله این میان برنامه‌ها با اجرای محمد قاسمی می توان به گفتگو با مسئولان و دست‌اندرکاران پیاده‌روی اربعین پیرامون تمهیدات اندیشیده شده برای سال جاری و همچنین ارائه اطلاعاتی پیرامون این مراسم بین‌المللی اشاره کرد که به نوعی راهنمای پیاده‌روی اربعین محسوب می‌شود.

نذر اهدای هر شب دو کمک هزینه سفر اربعین سال جاری به برندگان برای این مسابقه درنظر گرفته شده است. بخش دوم برنامه «جاذبه» شبکه افق در 10 قسمت به صورت زنده از کشور عراق روی آنتن خواهد رفت؛ این برنامه هم دارای بخش‌های مشابهی مانند بخش ایران خواهد بود و شامل گفتگو با شخصیت‌های هنری و ادبی و مهمانانی از میان افرادی که دارای تجربه‌های ویژه از پیاده‌روی اربعین هستند خواهد بود.

سجاد بهمن‌آبادی تهیه کنندگی «جاذبه» را بر عهده دارد، برنامه‌ای که از امشب(یکشنبه پانزدهم مهرماه) هر شب ساعت 22:00 روی آنتن شبکه افق می‌رود و تکرار آن هم ساعت 16:30 روز بعد پخش خواهد شد.

منبع:تسنیم


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.