مناجات‌خوانی حاج منصور ارضی در شب پنجم ماه رمضان ۹۸ + فیلم

کد خبر: 91774
وارث

یکی از مساجد قدیمی استان تهران که در شب‌های ماه مبارک رمضان با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه می‌شود، مسجد ارک تهران است که هر ساله با آغاز ماه رمضان حال و هوای خاصی به خود می‌گیرد.

شب گذشته و در پنجمین شب ماه مبارک رمضان حاج منصور ارضی مداح پیشکسوت اهل‌بیت (ع) همچون سال‌های گذشته به مداحی و مناجات‌خوانی پرداخت که صوت و فلیم آن را تقدیم مخاطبان می‌شود.

دریافت فایل

بر پایه این گزارش، برنامه‌های مسجد ارک تهران هر شب با اقامه نماز جماعت (قضا) از ساعت 23:15 الی 23:45 به مدت نیم ساعت و پس از آن، تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کشور آغاز می‌شود. مراسم سخنرانی نیز از ساعت 24 (12 شب) آغاز می‌شود که بر اساس آن، از شب اول تا شب پنجم حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابى، از شب ششم تا شب دهم حجت‌الاسلام حامد کاشانی، از شب یازدهم تا شب پانزدهم آیت‌الله سید مهدی میرباقری،‌ از شب شانزدهم تا شب بیستم حجت‌الاسلام مصطفی کرمی، از شب بیست و یکم تا شب بیست و پنجم حجت‌الاسلام محمد میرزامحمدى، از شب بیست و ششم تا آخر دهه سوم حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی به سخنرانی خواهند پرداخت. بعد از سخنرانی نیز حاج منصور ارضی از ساعت 00:45 به مناجات خوانی می‌پردازد.


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.