فعالیت پویش «فقط به عشق علی» در اعیاد غدیر و قربان

کد خبر: 94070
معاون رسانه ای پویش «فقط به عشق علی برای روز علی» از چگونگی فعالیت این پویش گفت.
وارث

محی الدینی با اشاره به اینکه این پویش در سال ۹۸ هنوز وارد مرحله عملیاتی نشده است، گفت: روز دوشنبه ۲۱ مرداد مصادف با عید قربان ایده‌های چهره‌ها و صاحب نظران، شاعران، مداحان و... جمع آوری و روز عید غدیر در فضای مجازی منتشر خواهد شد، ایده‌ها در قالب حدود ۱۵ کلیپ  دو دقیقه‌ای ضبط و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

 وی افزود: تیزر دعوت به مشارکت و همکاری، موشن آموزشی و فایل عشق نامه در فضای مجازی منتشر شده است تا هر کسی به میزان توانایی خود «فقط به عشق علی برای روز علی» کار خیر انجام بدهد.

محی الدین تصریح کرد: فعالیت پویش «فقط به عشق علی برای روز علی» از سال ۹۷ آغاز شد و تمام تلاش ما این است که در سال‌های متوالی این امر، یک سنت حسنه برای عموم مردم شود.

معاون رسانه‌ای پویش «فقط به عشق علی برای روز علی» افزود:بر اساس فراخوان، هر کسی که کار خیر در روز عید غدیر انجام داده است در قالب عکس و فیلم برای ما ارسال می‌کند و آثار آن‌ها منتشر می‌شود؛ کار‌های خیر با توجه به میزان توانایی و ایده خود خیران هم معنوی و هم مادی است.

محی الدینی گفت: علاقه‌مندان برای مشارکت در پویش «فقط به عشق علی برای روز علی» می‌توانند کار‌های خیر خود در روز عید غدیر را در قالب عکس یا فیلم به آدرس @Ad_FaghatBeEshgheAli ارسال کنند تا در فضای مجازی منتشر شود.

 


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.