برگزاری آیین پیمان برادری «آئینه با آئینه» در 5 مسجد تهران

کد خبر: 94142
همزمان با ایان دهه ولایت و در راستای جریان‌سازی اجتماعی بامحوریت فرهنگ همدلی و برادری و تقویت محتوای جشن‌های آیینی در مساجد تهران، فرهنگسرای ابن سینا آیین پیمان برادری «آئینه با آئینه» را در ۵ مسجد برگزار می‌کند.
وارث

همزمان با دهه ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم، بزرگترین عید شیعیان جهان و در راستای جریان‌سازی اجتماعی بامحوریت فرهنگ همدلی و برادری و تقویت محتوای جشن‌های آیینی در مساجد  تهران، فرهنگسرای ابن سینا آیین پیمان برادری «آئینه با آئینه» را ۲۸ مردادماه در ۵ مسجد منتخب منطقه ۲ برگزار می‌کند.

این برنامه در مساجد پیامبر اعظم (ص)، قدس، امام محمد باقر (ص)، المهدی (عج) و صاحب الزمان (عج) پس از برگزاری نماز جماعت با حضور نمازگزاران اجرا می‌شود.

 

13980525000116_test_newphotofree.jpg

همچنین شب شعر آیینی « غزل ارادت » به همت کانون ادبی ترانه مهر، بامحوریت غدیر و شعر آیینی و با حضور سیدمحمد حسینی، نادر بختیاری، مهدی نورقربانی، محمدرضا حبیبی، شعرای جوان و علاقه‌مندان به شعر شنبه ۲۶ مرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.

در این برنامه علاوه برشعرخوانی شاعران جوان و نقد و بررسی اشعار، گروه موسیقی سنتی نیز به هنرنمایی می‌پردازند.‌

شهروندان محترم می‌توانند برای حضور در برنامه به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۸۸۳۶۶۳۶۶ الی ۸ تماس بگیرند.

 

 

 


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.