قم/نمایشگاه «جامع نیازمندی‌های اربعین۲»

کد خبر: 94880
نمایشگاه «جامع نیازمندی‌های اربعین۲» در قم با هدف عرضه محصولات و خدمات فرهنگی،‌ بهداشتی،‌ رفاهی و ملزومات پیاده‌روی اربعین از سوی جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌شود.
وارث

در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی، از سوی جامعه ایمانی مشعر نمایشگاه «جامع نیازمندی‌های اربعین۲» در قم با هدف عرضه محصولات و خدمات فرهنگی،‌ بهداشتی،‌ رفاهی و ملزومات پیاده‌روی اربعین برگزار می‌شود.

 

غرفه‌های فرهنگی نمایشگاه «جامع نیازمندی‌های اربعین۲» شامل معرفی موکب‌های خارجی و اقدامات انجام شده در سال‌های قبل و در مسیر پیاده‌روی اربعین، پاسخگویی به شبهات، معرفی بچه‌های گروه امانتداری در نجف، برگزاری کتابخوانی، معرفی طرح‌های نائب الشهید و شهدای راه کربلا است.

همچنین بخش رفاهی این نمایشگاه شامل غرفه‌های ایرانسل، همراه اول و سیم‌کارت‌های عراقی، معرفی طرح‌های اربعین، فروش کفش و کوله پشتی، مشاوره و بسته‌های اربعین است.

بر اساس این گزارش، در فروشگاه فرهنگی این نمایشگاه، فروش چای هیأت، کفش، محصولات فرهنگی، کتیبه، پرچم و نوشت‌افزار‌های اسلامی ایرانی، چوب‌های پرچم آنتن و دسته سلفی ارائه می‌شود.

این نمایشگاه از روز سه‌شنبه، ۲۶ شهریورماه تا جمعه ۲۹ شهریورماه از ساعت ۱۷ عصر تا ۱ بامداد در شبستان امام هادی‌ (ع) واقع در ورودی درب یک مسجد مقدس جمکران، شبستان امام‌هادی(ع) میزبان علاقه‌مندان است.

منبع:شبستان


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.