خشم مردم آذربایجان از موج شهیدزدایی +عکس

کد خبر: 94882
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی نسبت به حرکت و جریان شهیدزدایی در کشور هشدار داد و گفت: دست‌هایی در داخل کشور همراه دشمنان اسلام می‌خواهند نام و یاد شهید را حذف کنند.
وارث

 

 آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم در یادواره صد شهید بخش یامچی مرند و آبروی محله  اظهار داشت: خون شهدا باعث شده است نظام اسلامی در سراسر دنیا مطرح شود و به برکت خون شهداست که امروز دشمنان از ایران اسلامی حساب می‌برند.

وی با بیان اینکه نگذاریم خون شهدا به هدر برود، افزود: دشمن تلاش می‌کند نام و یاد شهید همچنین خون شهدا به هر نحوی شده هدر رود.

آیت‌الله آل‌هاشم با بیان اینکه تنها در آذربایجان‌شرقی 10 هزار شهید تقدیم اسلام و کشور شده است، گفت: مگر خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم اجازه می‌دهند که این خون‌ها به هدر رود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: دست‌های در داخل کشور همراه دشمنان اسلام می‌خواهند نام و یاد شهید را حذف کنند و نگذارند نام شهید زیاد مطرح شود.

وی با هشدار نسبت به اینکه حرکتی در داخل کشور آغاز شده تا نام و عنوان شهدا را از اماکن عمومی حذف کند، تصریح کرد:  شهدا همواره زنده هستند، با حذف عنوان شهید از نام برخی اماکن عمومی نمی‌توانند فرهنگ شهید و شهادت را از بین ببرند.

آیت‌الله آل‌هاشم در ادامه بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت عامل استقلال و پیشرفت جامعه و هراس دشمنان از تسلط بر کشور می‌شود.

وی افزود: شهدا شجره طیبه اسلام ناب محمدی (ص) را با خون‌های پاکشان آبیاری کردند و همین شهدا از دین اسلام پاسداری کردند؛ شهدا حامیان انقلاب هستند و این انقلاب با رهبری امام شهیدان به پیروزی رسید و سکان انقلاب امروز در دست نایب برحق‌شان امام خامنه‌ای است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همچنین این هفته در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه با تاکید بر اینکه جریان شهیدزدایی باید در کشور ریشه‌کن شود، گفته بود: چند سالی است عنوان شهید از ابتدای نام شهدا در خیابان‌ها، معابر و برخی بانک‌ها حذف می‌شود که نمازگزاران تبریز به کسانی که اقدام به این کار ناشایست کرده‌اند، اعلام می‌کنند نسبت به اصلاح آن اقدام کنند در غیر این صورت با خشم مردم آذربایجان مواجه خواهند شد.

 

 

منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.