حجت‌الاسلام محمودی، امام جمعه موقت ورامین :

تعطیلی شهادت ائمه برای برخی زمان تفریح شده!

کد خبر: 96199
وارث

حجت‌الاسلام محمودی، امام جمعه موقت ورامین ضمن انتقاد از عدم برنامه برای تعطیلات شهادت ائمه گفت: تعطیلات شهادت ائمه معصومین (ع) بدون برنامه و برای برخی‌ها زمان تفریح شده است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در مراسم شهادت حضرت امام حسن عسگری علیه السلام که در مصلی شهرستان ورامین برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: شهادت همه معصومین علیهم السلام برای ما جهت عرض ارادت به ساحت مقدس امام زمان عج می باشد ، اما در مراسم شهادت پدر بزرگوارشان بایستی همه ایران جهت این داغ جگر سوز برای حضرت به سر و سینه بزنند.

وی ادامه داد: فلسفه تعطیلی برای شهادت ائمه معصومین ادای احترام، تقید و آشنایی با این مکتب برای شیعیان است.

امام جمعه موقت ورامین ضمن انتقاد از اینکه چرا از این تعطیلات استفاده نمی‌کنیم ، یادآور شد: ننگ بر مدیری که در جمهوری اسلامی مسئولیت دارد ولی سر از آنتالیا و سفرهای خارجی(طبق اظهار نظر امام جمعه محترم کرج) در می آورد.

وی بیان کرد: مسئولین برای نشر فرهنگ اسلام چه برنامه ای در تعطیلات دارند فقط می‌شنویم شهرهای تفریحی کشور از بس مردم برای تفریح هجوم آورده اند دیگر گنجایش ندارد، راه‌های مواصلاتی ترافیک سنگین دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امام عسگری ما ۲۸ سال داشتند و در چنین روزی شهید شدند و متاسفانه برنامه ای برای ترویج و شناخت این فرهنگ انجام نشده است و فقط خود مردم اگر قدمی بردارند و دستگاه های مربوطه در فکر و هوای دیگری هستند.

وی بهترین سرمایه  و الگوی تربیتی و اخلاقی را شناخت و تبعیت از فرهنگ ائمه دانست و گفت: اگر خود و جامعه به این حلقه وصل بشویم این بلایا در کشور وجود ندارد.

وی در پایان گفت: برای مراسم های ائمه اطهار و معصومین(ع) برنامه ریزی مناسب داشته باشیم، فرهنگ و سیره نبوی را در بین جوانان ترویج دهیم، در این خصوص باید تمامی دستگاههای فرهنگی ورود کنند یک دستگاه فرهنگی به تنهایی نمی تواند کاری پیش ببرد.

منبع اصناف نیوز


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.