ارتقای معرفت مردم نسبت به مهدویت ، محدود به مناسبت های مذهبی نشود.

کد خبر: 96225
وارث

حجت‌ الاسلام والمسلمین «حسین نکوئی»  با بیان اینکه مساجد مرکز همه برنامه های مرتبط با حضرت مهدی(عج) است، اظهار کرد: بر همین اساس مقام معظم رهبری، به طور مستمر نقش مساجد را در ساختارهای مختلف نظام اسلامی گوشزد می کنند، نظامی که ان شاءلله زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) می شود.

 

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: دشمن شبهات زیادی در حوزه مهدویت مطرح کرده است که مساجد و هیات های مذهبی بهترین پایگاه برای پاسخگویی به این شبهات اعتقادی هستند.

 

وی افزود: طرح «سه شنبه های مهدوی» که در برخی از مساجد کشور اجرا می شود باید در تمام مساجد به اجرا دربیاید و طی آن، دانش عمومی مردم نسبت به موضوع ظهور و شرایط منتظر واقعی بیان شود.

 

نکوئی اضافه کرد: مساجد و هیات های مذهبی نباید ارتقای معرفت مردم نسبت به حضرت مهدی (عج) را به مناسبت های مذهبی محدود کنند بلکه باید در طول سال این کار را انجام بدهند که سه شنبه ها بهترین روز در هفته برای این موضوع است.

 

وی خاطرنشان کرد: مهربانی، دوستی و احترام به مقدسات دینی مردم، در دوران ظهور به اوج خود می رسد بنابراین نمازگزاران و هیاتی ها باید از طرح مسائل اختلافی اجتناب کنند و مروج وحدت و همدلی میان شیعه و سنی باشند.

منبع : شبستان

 


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.