ضرورت هفته وحدت بیش از پیش احساس می‌شود‌

کد خبر: 96296
وارث

با تلاوت قاریان کلام وحی در مسجد جامع احناف تایباد، شب گذشته، ۱۸ آبان‌ماه برنامه‌های هفته وحدت این شهرستان آغاز شد.  

شهرستان تایباد به شهرستان وحدت مشهور است و همه ساله در ایام ولادت نبی مکرم اسلام (ص) برنامه های مردمی برگزار می شود که شروع برنامه های امسال مطابق سال های گذشته در شب ۱۲ ربیع الاول در مسجد جامع احناف تایباد با حضور اقشار مختلف مردم، علما، اساتید حوزه و دانشگاه، نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.  

حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در حاشیه محفل انس با قرآن کریم به خبرنگار مهر گفت: هدف از برگزاری چنین مراسماتی در ایام میلاد نبی مکرم اسلام (ص) ایجاد همدلی و برادری بیشتر بین برادران مسلمانی است که در اقصی نقاط عالم گردهم می آیند تا هم پیمان شوند اسلام را به مقاصد عالیه خود برسانند.  

وی اظهار کرد: برنامه هایی که در شهرستان های تلفیقی با همت مردم برگزار می شود، توطئه دشمنان و جبهه استکبار را که در حال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است را نقش بر آب می کند. چرا که دشمنان هرگز چنین گردهمایی هایی را بر نمی تابند و تلاش می کنند تا مسلمانان روز به روز از یکدیگر دورتر باشند.  

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، هفته وحدت را از یادگاران حضرت امام خمینی (ره) دانست و هدف از این نامگذاری را ایجاد وحدت بین امت اسلام بر شمرد و افزود: امروز می توان ضرورت وجود این هفته را بیش از پیش احساس کرد، چرا که دشمنان اسلام همه در مقابل این دین آسمانی یکی شدند تا بتوانند به هر شیوه ای آن را از بین ببرند.

وی در انتها ابراز کرد: اتحاد بین مسلمانان باعث قدرت جهان اسلام می شود، به همین دلیل نباید بگذاریم کسی این اتحاد را خدشه دار کند.

منبع : مهر


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.