پیکر مرحوم موسوی قهار با بدرقه ذاکران و قاریان راهی خانه ابدی شد

کد خبر: 97153

مراسم بدرقه پیکر مرحوم سید قاسم موسوی قهار ادعیه‌خوان و مداح اهل بیت (ع) دقایقی پیش باحضور انبوه علاقه‌مندان به صاحب صدای مناجات سحر از مقابل خانه مداحان آغاز شد.

در این مراسم که جمعی از مداحان اهل بیت‌ (ع) و قاریان و حافظان قرآن در آن حضور دارند دوستان و همرزمان مرحوم موسوی قهار به تلاوت قرآن و مرثیه‌سرایی بر پیکر آن مرحوم می‌پردارند.

 

 

سیدعلی مقدم معاون ارتباطات مردمی دفتر رهبر معظم انقلاب و رئیس شورای عالی قرآن، سیدعلی سرابی قائم مقام و محمدتقی میرزاجانی معاون اجرای شورای عالی قرآن، سید عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما، مجتبی ایزدی مدیر رادیو قرآن، سیدعلی سادات رضوی، مصطفی خورسندی، حسین سازور، غلامرضا سازگار، یدالله بهتاش، امین پویا، محمد رویانیان، اکبر بازوبند، مرتضی طاهری، امیر عباسی، مهدی ارضی، رحیم قربانی از جمله چهره‌های حاضر در مراسم بودند.

 

تلاوت آیاتی از سوره مبارکه رحمن توسط امین پویا قاری بین‌المللی آغازگر برنامه بود و در ادامه امیر عباسی به مرثیه سرای سرایی پرداخت و حاضران هم او را همراهی می‌کردند.

این بدن نوکر توست حسین جان
گریه کن مادر توست حسین جان

مداحی محسن اعتمادیان از دیگر آیتم‌های برنامه بود که وی شعری را خواند که مرحوم موسوی قهار در آخرین روز‌های حیاتش خواسته بود که بر پیکرش بخوانند. در ادامه سادات رضوی هم برای حاضران مرثیه‌سرایی کرد.

منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.