کلیدواژه: گرایش

خالی ماندن منبر از علمای شایسته دلیل گرایش جوانان به افراطی‌گری است

خالی ماندن منبر از علمای شایسته دلیل گرایش جوانان به افراطی‌گری است

بی‌سوادی دینی، عامل گرایش به افراط و تروریسم است

رئیس بخش همکاری‌های کلیسا و جامعه و رسانه معتقد است که جوانان در روسیه با سنت چندهزار ساله بیگانه هستند و دلیل فریب خوردن آنها توسط تروریست ها همین موضوع است.

گرایش مردم ژاپن به اسلام

با وجود آن که اکثریت مردم ژاپن پایبندی دینی ندارند و رسانه های مختلف تبلیغات شدیدی را علیه دین اسلام انجام می دهند، جمعیت مسلمانان در این کشور رو به افزایش است.

افزایش سرعت گرایش به اسلام شیعی

حجت‌الاسلام اصفهانیان گفت: اگر جریان بوکوحرام در این برهه از زمان شکل گرفته، دلیل اصلی‌اش فراگیر شدن مدل اسلام ناب و موفقیت انقلاب اسلامی در قاره آفریقا بوده است. چنانکه وهابیت در تقابل با گسترش جریان اسلامی، داعش را در منطقه خاورمیانه شکل داده است.

گرایش به مقتل‌خوانی در مداحان تحصیل کرده رو به افزایش است

عضو هیئت علمی بنیاد دعبل گفت: پژوهشگران با تحقیق و مطالعه در راستای تدوین منابع مقاتل قابل استناد می‌توانند گام های موثری در جهت پیشبرد اهداف ادبیات آیینی بردارند.

بانوان روسی از تشرف به اسلام می‌گویند

یک روزنامه‌نگار روسی در گفت‌‌وگو با گروهی از بانوان این کشور که به دین مبین اسلام مشرف شده‌اند، عوامل و انگیزه‌های گرایش آن‌ها به اسلام را جویا شده است.

چرا خداوند در انسان گرایش به رذایل اخلاقی را قرار داد؟

این گونه نیست که در طبیعت انسان فقط گرایش به بدیها و گناه وجود دارد، بلکه در نهاد انسان میل به اعمال خوب و کسب فضایل نیز وجود دارد.

ملکوت عالم فهمیدنی نیست؛ دیدنی است/ تبیین مفهوم مراتب توحید

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان با وجود اینکه عالم در همه اجزای خود اندازه‌گیری شده و به قدر معلوم خلق شده است گفت: این به معنای مجبور آفریده شدن انسان و گرایش به عقیده قدریه نیست.