بیانیه سازمان بسیج مداحان کشور درپی حوادث اخیر قم

کد خبر: 100158
سازمان بسیج مداحان کشور در پی حوادث اخیر قم و هتک حرمت به حرم حضرت معصومه(س) بیانیه‌ای صادر کرد.
وارث

سازمان بسیج مداحان کشور در پی حوادث اخیر قم و هتک حرمت به حرم حضرت معصومه(س) بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

چندی پیش رهبر معظم انقلاب فرمودند تز انقلاب از قم بود و دشمن می‌خواهد آنتی تز انقلاب را از هم از قم بیاورد.

شهر مقدس قم که از همان ابتدای قصه مرموز و پرهیاهوی ویروس منحوس کرونا در رأس اهداف دشمن قرار داشته است، شرایط و معادلاتش هر روز پیچیده‌تر می‌گردد. 

 در حال حاضر دشمنان با گستاخی تمام، می‌خواهند در دنیا اعلام کنند که مراکز مذهبی سبب شیوع ویروس منحوس آمریکایی است. در این بین نیز عده‌ای انگلیسی می‌خواهند به اسم مردم حزب الله، شروع به اغتشاش کنند تا چهره منفوری از مسلمانان درجهان ایجادکنند.

اکنون فتنه ترکیبی در قم و مشهد شکل گرفته است که این امر هوشیاری فراوان مردم، مسئولین و علمای بزرگ این شهرها را می‌طلبد. همچنین مردم انقلابی و ولایتمدار ضمن حفط هوشیاری بدانند که اقدامی بسیار پیچیده و ترکیبی از فتنه آمریکایی کرونا (جنگ بیولوژیک) و فتنه شیعه انگلیسی و فتنه نفوذی‌های غربگرا شکل گرفته است. 

جامعه ستایشگران مذهبی ضمن محکوم نمودن این عمل احساسی و نامعقول، آن را اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و در راستای تضعیف نظام می‌داند. از دستگاه‌های نظامی و انتظامی توقع است اکنون که کشور دچار جنگ روانی و رسانه‌ای شده است اگر کسی اقدام به ایجاد اختلاف، تفرقه و فتنه نماید با او به شدت برخورد نمایند.

سازمان بسیج مداحان کشور ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای خط مقدم مقابله با ویروس کرونا و آرزوی شفای عاجل برای همه مریض‌ها و صحت و سلامت برای یکایک هم‌وطنان عزیزمان، از مجاهدت‌های همه دستگاه‌ها و مجموعه‌های دلسوز، مخصوصا هیأت‌های مذهبی، مادحین و ذاکرین آل‌الله که با جان و دل در حال خدمت رسانی بی منت برای جامعه اسلامی هستند، درخواست دارد در این روزهای پایانی سال با توسل به ذوات مقدسه اهل البیت علیهم السلام ضمن نشر و گسترش فضای معنوی با استفاده از ابزارهای مجازی، تا شکست قطعی ویروس کرونا، همانند گذشته در کنار هم بوده تا به فضل الهی شاهد آینده ای روشن، درخشان و سرشار از امید برای مملکت و مردم شریف و مومن ایران اسلامی باشیم.

اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.