پیام شیخ حسین انصاریان دربارۀ تقارن روز اول عید با شهادت امام کاظم(ع)/ تبریک سال نو را به روزهای بعد موکول کنید

کد خبر: 100208
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: باتوجه به تقارن روز اول سال جدید با سالروز شهادت حضرت باب الحوائج موسی بن جعفر(ع)، شایسته است مؤمنان به احترام آن حضرت، مراسمات جشن و تبریک سال نو را به روزهای بعد موکول کنند.
وارث

امسال روز اول عید نوروز مصادف با سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت موسی‌بن‌جعفر علیه‌السلام است.گویا امسال قرار است سال جدید را با نام و یاد باب الحوائج امام کاظم علیه‌السلام آغاز کنیم.

از روزهای اخیر پویش‌های متعددی در این باره شکل گرفت تا در شب عید به قرائت دعای توسل و زیارت آن حضرت بپردازیم و از امام علیه‌السلام بخواهیم دست محبتی بر سر جامعه بکشند و ریشۀ بیماری منحوس کرونا نه تنها از ملت ایران بلکه در تمام جهان از بین برود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان استاد اخلاق و مفسّر قرآن کریم با اشاره به تقارن روز اول عید با روز شهادت امام کاظم علیه‌السلام در صفحۀ مجازی خود نوشت:

باتوجه به تقارن روز اول سال جدید با سالروز شهادت حضرت باب الحوائج موسی بن جعفر(ع)، شایسته است مؤمنان به احترام آن حضرت، مراسمات جشن و تبریک سال نو را به روزهای بعد موکول کنند و در حفظ حرمت روز شهادت دقت کرده و در روز شهادت، برای رفع گرفتاری‌ها و بلایا به آن معدن کرامت متوسل شوند.

منبع: تسنیم


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.