فضای یک امامزاده به کارگاه تولید ماسک تبدیل شد

کد خبر: 100335
با شیوع کرونا و لزوم تولید ماسک در کشور، فضای آستان امامزاده ناصرالدین (ع) در تهران به کارگاه تولید ماسک تبدیل شد و روزانه بیش از دو هزار ماسک به همت خادمان افتخاری این آستان تولید می‌شود.
وارث

پس از شیوع کرونا با دستور وزیر بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا، تمامی امامزادگان استان تهران بسته شد و با توجه به لزوم همراهی مردم برای مهار کرونا و جلوگیری از شیوع آن، بسیاری از امامزادگان تهران به کارگاه‌های تولید ماسک شد.

 

آستان مقدس امامزاده ناصرالدین (ع) درهم‌گام با سایر آستان‌ امامزادگان استان تهران با شیوع کرونا از 24 اسفندماه با توجه به کمبود ماسک در کشور اقدام به تولید ماسک‌های قابل شست‌وشو کرد تا در بین مردم توزیع کند.

 

بر همین اساس، فضای داخلی آستان امامزاده ناصرالدین (ع) در ضلع غربی خیابان خیام نرسیده به چهار راه گلوبندک به کارگاه تولید ماسک تبدیل و چرخ خیاطی‌هایی برای این امر در امامزاده تعبیه شد و خادمان افتخاری پشت چرخ‌ها روزانه بیش از ۲ هزار ماسک تولید و در بین مردم و حتی بیمارستان‌ها توزیع می‌کنند.

 

اکبر صادقی عضو هیأت امنای امامزاده ناصرالدین (ع) که خودش پای چرخ خیاطی اقدام به تولید ماسک می‌کند، می‌گوید: پس از شیوع کرونا حس نیاز کردیم که برای مبارزه با کرونا دست به کار شویم و به مردم خدمت کنیم.

وی با اشاره به تولید ماسک‌ برای مردم به منظور جلوگیری از شیوع کرونا اظهار داشت: خادمان افتخاری برای رضای خدا همراه شدند و  با تمامی تدابیر بهداشتی روزانه تا 2 هزار ماسک تولید می‌کنند.

همچنین در آستان امامزاده ناصرالدین (ع) علاوه بر تولید و توزیع ماسم، موارد ضدعفونی نیز بین مردم توزیع می‌شود و گروه جهادی شبانه در ضدعفونی معابر و خیابان‌ها اهتمام دارند.

منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.