لبیک به فراخوان رهبری/ مشارکت خادمان ضیوف‌الرحمان در رزمایش کمک مؤمنانه

کد خبر: 100880
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب، خادمان ضیوف الرحمان را به مشارکت در رزمایش سراسری «کمک مؤمنانه» فراخواند و خواستار همراهی در جبران خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا شد.
وارث

حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در لبیک به بیانات رهبر انقلاب اسلامی با انتشار پیامی خادمان ضیوف الرحمان و زائران عتبات عالیات را به مشارکت در رزمایش همدلی، مساوات و کمک مؤمنانه فراخواند و خواستار همراهی در جبران خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا شد. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادران گرامی و خواهران محترمه؛ دعوت شدگان به ضیافت الهی در حج سال ۹۹، با امید به پایان رسیدن انتظار سفر عبادی سیاسی حج و برگزار شدن آن در موسم پیش رو یادآور می‌گردد شیوع ویروس منحوس کرونا از اواخر سال ۹۸ در کشورمان، خسارت‌های جانی و مالی و مشکلاتی را برای اقشار مختلف هم میهنان و سایر مردم جهان ایجاد کرد و در مواجهه با این بیماری بار دیگر درک عمیق مردم، روحیه ایثار، گذشت و فداکاری  در ایران اسلامی به بهترین شکل برای جهانیان نمایان شد.

در شرایط دشوار کنونی مسئولین و مردم خیر در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با مشارکت در رزمایش همدلی، مساوات و کمک مؤمنانه که منبعث از روایات اخلاقی و آموزه‌های دینی ائمه معصومین علیهم السلام می‌باشد و همچنین با نوع دوستی و فرهنگ غنی ایرانی درحمایت و یاری رساندن به افراد نیازمند و آسیب دیده در جریان بیماری کرونا به میدان آمده‌اند. 

انتظار می‌رود در آستانه ماه مبارک رمضان که سالروز میلاد امام‌حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت(علیهم السلام) نیز در آن قرار دارد خادمان ضیوف الرحمان و عتبات عالیات، روحانیون و مدیران کاروانها که همواره در امور خیر و خداپسندانه پیش قدم ‌هستند کریمانه در رزمایش کمک مومنانه مشارکت کنند و با همکاری ضیوف الرحمان در حد توان یاریگر خانواده‌های کم بضاعت باشند.

امید است با مشارکت داوطلبانه و جهادی، حفظ کرامت انسانی و آبروی افراد و کمک به یکدیگر این روزهای سخت سپری شود و با توکل به خداوند متعال و رعایت توصیه های بهداشتی با هم شکست کرونا را در ایران اسلامی جشن بگیریم که إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً.

سید عبدالفتاح نواب
نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت

منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.