برنامه آستان امامزادگان سیدجعفر(ع) و حمیده خاتون(س) برای رزمایش مواسات

کد خبر: 100931
خادمان امامزاده سیدجعفر(ع) و حمیده خاتون(س) در محله باغ فیض تهران در آستانه ماه مبارک رمضان علاوه بر فعالیت‌هایی برای مبارزه با کرونا، اقدام به تهیه و توزیع سبد کالا بین نیازمندان کرده‌اند.
وارث

 خادمان امامزاده سیدجعفر (ع) و حمیده خاتون (س) در محله باغ فیض تهران در آستانه ماه مبارک رمضان و در لبیک به ندای رهبری برای کمک مؤمنانه، تهیه سبد ارزاق برای نیازمندان را در دستور کار قرار دادند.

 

به طوری که خادمان این آستان در کنار تهیه و توزیع برخی اقلام بهداشتی و ماسک در بین مردم و کادر درمانی و همچنین توزیع آبمیوه در بیمارستان‌ها، این روزها برای تأمین بسته‌های غذایی و توزیع آن بین نیازمندان تلاش می‌کنند.
 تاکنون با کمک خیران ۱۵۰ بسته معیشتی و ارزاق تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است و این روند توسط خادمان امامزاده باغ فیض ادامه دارد. این افراد تلاش دارند بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه کرده تا طی روزهای آینده هم‌زمان با ماه میهمانی خدا، بین خانواده‌های نیازمند که با شیوع کرونا در تأمین معاش دچار مشکل شدند، توزیع کنند.

 

روزانه بیش از ۲ هزار بطری آبمیوه و ۵ هزار ماسک به همت خادمان این آستان و بسیجیان مسجد جامع باغ فیض در بیمارستان‌های تهران توزیع می‌شود که در آستانه ماه رمضان برنامه تهیه اقلام معیشتی برای نیازمندان نیز در حال انجام است.

منبع: شبستان


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.