اختصاصی/

مراسم محرم بر خلاف میل دشمنان پر شورتر برگزار می‌شود

کد خبر: 102481
نماز زیارت نامه خداست ، نماز جماعت زیارت نامه دست جمعی خداست و نماز جمعه زیارت مخصوصه خداست
وارث

حجت الاسلام موسوی مطلق در خطبه های پیش از نماز شهر قم به مناسبت  چهل و یکمین سالگرد برگزاری نماز جمعه به ایراد سخنرانی پرداخت که در ادامه خدمت شما تقدیم می گردد:

 یکی از بی نهایت حقوقی که اهل بیت علیهم السلام به گردن ما دارند حق خنثی سازی توطئه هاست و بزرگان ما هم در طول تاریخ دائما توطئه ها ی دشمن را خنثی میکردند ، این ویروس منحوس ساخته دست بشر یک توطئه بر علیه انسانیت است ،این که مقام معظم رهبری ویروس کرونا را  منحوس خوانند به چند جهت بود یک جهت عمده ی ان این است که این ویروس یک ویروس سکولار است ،علاوه بر اینکه یک ویروس سیاسی و اقتصادی است اما رویکرد ان تغییر فرهنگ های دینی است.

ما در بحث های فرهنگی و تبلیغی باید ریل گذاری را تعمیر کنیم نه تغییر بدهیم ،اگر در این شرایط تغییر بدهیم یعنی قبول کرده ایم که ما ایدئولوژی نداشته ایم ولکن تعمیر بر اساس ایدئولوژی است.

بعضی اصرار دارند باید فضای تبلیغ دین و دین داری هم باید در فضای مجازی باشد!بله ما منکر حضور در فضای مجازی نیستیم اما باید بدانیم ما فعلا حکم خوان در فضای مجازی هستیم و تا حکمرانی نکنیم محکوم به اجرای حکم دیگران که دشمن ما هستند هستیم.

دشمنان دین و انقلاب دنبال پروژه تعطیلی بودند که این پروژه به شکست مواجه شد ، دنبال تعطیلی حرم ها، مشاهده مشرفه،مساجد ،هیئات و...
در حالیکه امار رسمی نشان از احتمال کمتر از نیم درصد در معرض ابتلا در این امکان مذهبی بوده است.
تصمیم سازان در این زمینه ها خصوصا که در آستانه ماه محرم هم هستیم باید هم متخصص باشند و هم متدین و به تعبیر مقام معظم رهبری در ماه رمضان اشاره کردند که کسانی برای مشاوره انتخاب شوند که ضرورت اهمیت دعا و توسل و معنویت را واقف باشند.
محرم جز لاینفک اعتقادات مردم است و ما معتقدیم دین هر چه دارد از اباعبدالله علیه السلام است، نماز ما احکام ما انقلاب ما مرجعیت ما هر چه دارد از عزای سیدالشهداست از همین مجالس است، و امسال به فضل خدا این تهدید تبدیل به یک فرصت استثنایی میکنند و محرمی پر شور و شوق و شعور خواهیم داشت.


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.