توضیح یکی از نزدیکان آیت‌الله فاطمی‌نیا درباره بیماری او

کد خبر: 102855
یکی از نزدیکان آیت‌الله فاطمی‌نیا گفت: این استاد اخلاق طی روزهای اخیر به دلیل عوارض ناشی از بیماری و امور درمانی در بیمارستان بستری شده بودند، اما الحمدلله فعلا دوره نقاهت خود را در منزل سپری می‌کنند.
وارث

اعلم ملکی از نزدیکان استاد فاطمی‌نیا  پیرامون آخرین وضعیت سلامتی استاد فاطمی‌نیا اظهار داشت: در آیه ۸۰ سوره شعرا داریم: «وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ؛ و چون بیمار شوم او مرا درمان مى‌بخشد» برای رفع نگرانی مردم و عاشقان اهل بیت (ع) که از صبح امروز با انتشار پیامی در فضای مجازی نگران و ناراحت شدند، اعلام می‌کنم: استاد عالیقدر اخلاق، طی روزهای اخیر به دلیل عوارض ناشی از درمان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بودند، اما فعلاً بستری نیستند. البته به توصیه پزشکان در استراحت مطلق به سر می‌برند.

وی افزود: این خبر ظاهراً با یک اشتباه زمانی، شب گذشته از سوی یک صفحه اینستاگرامی اطلاع‌رسانی شد که موجب نگرانی بسیاری از علاقه‌مندان ایشان شد. از همه مردم شریف و علاقه‌مندان به آستان آل‌الله علیهم السلام تقاضامندیم برای بهبود کامل همه بیماران و ایشان در این روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه و سایر اوقات دعاگو باشند.

منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.