تحلیل وقایع مهم داخلی و بین‌المللی از نگاه رهبر انقلاب منتشر شد

کد خبر: 103485
در مجموعه «زمانه‌ات را بشناس» با وقایع مهم داخلی و بین‌المللی و تحلیل صحیح این وقایع از نگاه رهبرمعظم انقلاب اسلامی آشنا می‌شویم؛ به گونه‌ای که تشخیص سره از ناسره و حق از باطل ممکن می‌شود.
وارث

در روایات نسبت به مطالعه تاریخ و داشتن تحلیل صحیح از حوادث تأکید بسیار شده است. قرآن کریم نیز در قصص احسن خود به روایت تاریخ و قصه‌های آن پرداخته و به نکات مهم و عوامل ثبات قدم در مسیر حق و نیز عامل لغزش‌ها و انحرافات می‌پردازد.

امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به این امر اهتمام ویژه داشتند، به طوری که امام خمینی طی حکمی به حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی امر تدوین تاریخ انقلاب اسلامی را با خصوصیاتی سپردند.

رهبری فرزانه انقلاب نیز به ضرورت مطالعه تاریخ و تحلیل درست وقایع و تقویت حافظه تاریخی ملت و حفظ آن از تحریف، بارها تأکید کرده‌اند و در بیانات اخیر خود در روز عید قربان (۱۰/۵/۹۹) به مسئله «تحریف» واقعیت‌ها و وقایع و آدرس غلط دادن در کنار «تحریم» پرداخته و پیروزی بر «تحریف» را مساوی با شکست کامل «تحریم» دانسته‌اند و به حق نیز چنین است.

 

 

در مجموعه «زمانه‌ات را بشناس» با وقایع مهم داخلی وبین‌المللی و تحلیل صحیح این وقایع از نگاه رهبرمعظم انقلاب اسلامی آشنا می‌شویم به گونه‌ای که تشخیص سره از ناسره و حق از باطل ممکن می‌شود. در این مجموعه نسبت به اشخاص و وقایعی که رهبری به آنها اشاره گذرا داشته‌اند، به صورت پاورقی، توضیحات لازم داده شده و تصاویر مناسب نیز انتخاب و مجموعه را گویا و جذاب کرده است. این مجموعه ابتدا به مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی ارائه و پس از اخذ تأییدیه آنان جهت اخذ مجوز انتشار به معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است.

جلد دهم این مجموعه در ۱۹۲ صفحه در قطع وزیری با قیمت ۲۰ هزار تومان توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت که گردآورنده و تدوین کننده آن نیز هست، منتشر شده است. جهت دریافت این کتاب با تلفن های ۶۶۴۱۱۱۵۱ ـ ۰۹۳۵۲۳۰۰۵۶۴ تماس حاصل کنند.

منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.