آخرین مهلت برای ارسال آثار به نهمین سوگواره عکس و پوستر هیئت

کد خبر: 104120
علاقه‌مندان به شرکت در نهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیئت که به طور همزمان از آغاز محرم آغاز شده است تا ۱۳ آبان‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
وارث

همین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیئت که به طور همزمان از آغاز محرم به همت جامعه ایمانی مشعر آغاز شده به اتمام فرصت ارسال آثار خود نزدیک شده است.

 

این سوگواره در قسمت عکس هیئت دو بخش دارد: بخش تک عکس با عنوان مجالس احیای امر اهل البیت علیهم‌السلام که تمامی فعالیت‌های هیئت از مجالس نوحه، عزاداری و شادی اهل بیت گرفته تا فعالیت‌های جهادی، آموزشی و اردویی هیئت که مصداق زنده نگاه داشتن سیره و منش اهل‌بیت علیهم‌السلام باشد را در بردارد.

 

بخش دوم با عنوان روایت هیأت مختص مجموعه عکس است که در این بخش موضوعاتی نظیر«هر کوچه یک هیأت»، «هر خانه یک هیأت» (روضه‌های خانگی)، «میاندار هیأت، میاندار خدمت»، «همه اعضای یک پیکر همه سرباز یک سنگر»، «برکت روزی ما ذکر اباعبدالله»، «ز کودکی خادم این تبار محترمم»، «با یا حسین یا حسین پیر می‌شویم»، «در حسرت بهشت» و «ارادت کادر درمانی- پزشکی و تکفین اموات کرونایی به امام حسین(ع)» برای روایت تصویری پیشنهاد شده است.

منبع: شبستان


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.