این حرکات سخیف خدشه‌ای به چهره نورانی پیامبر (ص) وارد نمی‌کند

کد خبر: 104205
شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در بیانیه‌ای توهین مجدد نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) را محکوم کرد.
وارث

 شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی توهین مجدد نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) و نیز اظهارات اسلام ستیزانه مسئولان دولت فرانسه بیانیه‌ای در محکومیت شدید این اقدامات صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه شکوفایی تمدن شکوهمند اسلامی که با نام مبارک و سیره نورانی خاتم پیامبران گره خورده و قلب‌های بی‌شماری را شیفته خود ساخته است. قلم‌ها و قدم‌های شیطانی برای زدودن نام مبارک رسول رحمت اقدامات خلاف مبانی انسانی انجام و قلب دلدادگان آن حضرت را جریحه دار می‌نمایند. شگفت آور این که این اقدامات در پناه حمایت دولت ها و پشتیبانی روسای نادان غربی، به نام آزادی بیان دنبال می‌شود.

اقدام دوباره توهین آمیز مجله شارلی ابدو به ساحت آسمانی پیام آور رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و در ادامه حمایت بی‌پرده رئیس‌جمهور بی‌خرد فرانسه به واقع قلب موحدان سراسر جهان را اندوهناک نمود.

گویا اسلام‌ستیزی تنها راه مقابله با گرایش روز افزون وجدان‌های آگاه و بیدار به دین مبین اسلام و آموزه‌های وحیانی پیامبر اکرم (ص) است، آن هم در کشوری به اصطلاح داعیه‌دار آزادی بیان در دنیاست.

به یقین در پس پرده هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر خوبی‌ها، صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی است که تمام توان خود را علیه اسلام ناب به کار بسته و به هر شکل ممکن سناریوی شیطانی اسلام هراسی را دنبال می‌کند.

بی‌شک این اقدام دولت فرانسه و پرچمداران به اصطلاح آزادی بیان در دنیا گریبان خودشان را خواهد گرفت و شعله‌های بوجود آمده از آتش خشم موحدان پایه های رو به افول تمدن پوشالی غرب را نابود خواهد ساخت.

‌مسئولان این حرکت‌های ضد اسلامی در ذهن منحوس خود مپندارند که با این حرکات شنیع و سخیف خدشه‌ای به جایگاه والا و چهره نورانی نبی مکرم اسلام وارد خواهد شد، بلکه در شرایطی معکوس خفتی دیگر در کارنامه سپاه اسلام ستیزان ثبت خواهد شد.

‌شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت همچون گذشته و در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته مبارک وحدت با محکومیت شدید این اقدام موهن و حمایت جنایتکارانه دولت فرانسه از آن، از تمامی مسلمین جهان و ایران می‌خواهد با حفظ هوشیاری و آگاهی و با حفظ وحدت عملی، طراحان این توطئه‌های ضد اسلامی را ناکام گذارند.
منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.