درآینده‌ای نزدیک، اسلام دین اول اروپا می‌شود

کد خبر: 104233
مهدوی ارفع با بیان اینکه تحریف باطل را به شکل حق جلوه می‌دهد، گفت: متأسفانه در تاریخ هرگاه جامعه اسلامی آماده خیز تمدنی شده که در حیات بشری تحول ایجاد کند، تحریف مانع آن شده است.  
وارث

حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع مسئول بنیاد جهانی نهج‌البلاغه‌خوانی شب گذشته سه‌شنبه ۶ آبان‌ماه در جلسه هفتگی هیأت میثاق با شهداء در دانشگاه امام صادق (ع)‌ اظهار داشت: تحریف بدترین و ناجوانمردانه‌ترین راهبرد دشمن در برابر حق است.

وی با بیان اینکه تحریف باطل را به شکل حق جلوه می‌دهد، عنوان کرد: متأسفانه در تاریخ هرگاه جامعه اسلامی آماده خیز تمدنی شده که در حیات بشری تحول ایجاد کند، تحریف مانع آن شده است.

مهدوی ارفع با بیان اینکه تحریف انواع مختلفی دارد، اظهار کرد: امروز از جمله مصادیق تحریف توهین‌ به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) است که توسط دولت‌های رو‌به زوالی همچون فرانسه صورت می‌گیرد.

مسئول بنیاد جهانی نهج‌البلاغه‌خوانی ادامه داد: امروز یکی از دلایل توهین دشمنان به اسلام، گسترش آن در کشورهای غربی است، بسیاری از جوانان آنها به اسلام روی می‌آوردند به گونه‌ای که بر اساس آمارها در آینده‌ای نزدیک دین اسلام نخستین دین اروپا می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره امام راحل، بیان کرد: امام راحل شاخص انقلاب اسلامی بود و اسلام با همین شخصیت دنیا را می‌گیرد. امام راحل قلوب را فتح کردند و امروز جهان اسلام با انقلاب ایشان به اسلام ناب محمدی پی می‌برد.

مهدوی ارفع افزود: امروز دشمن در تلاش است که با تحریف شخصیت امام راحل، اسلام را منحرف کند زیرا انقلاب اسلامی بدون نام امام راحل در دنیا شناخته شده نیست.

مسئول بنیاد جهانی نهج‌البلاغه‌ خوانی با بیان اینکه از جمله تحریف‌های دشمن، جابجایی نیروی خدوم و غیرخدوم است، اظهار کرد: امروز بخش بزرگی از مشکلات کشور، ساخته مسئولان بی‌کفایت است، اگر بار این مشکلات را بر عهده نظام بگذاریم، آن هم نظامی که به نام رهبر معظم انقلاب در دنیا شناخته می‌شود، در واقع تحریف انجام دادیم.

وی با بیان اینکه دشمنان با انواع فشارهای طراحی شده، سعی می‌کنند، رهبر معظم انقلاب را وادار به سکوت کنند، گفت: آنها رسما اعلام می‌کنند که برای شکست انقلاب اسلامی باید کاری کنند که مردم ایران به رهبری فشار بیاورند که ایشان منافع ملی را به منافع ایدوئولوژی انقلاب ترجیح دهند.

مهدوی ارفع با بیان اینکه باید در مقابل تحریف دشمنان، آگاهانه و هوشیار ایستاد، خاطرنشان کرد: امروز که دشمن درصدد ضربه زدن به ستون انقلاب اسلامی است باید جوانان با وفاداری، تبعیت از ولایت، رسیدگی به مردم و نیازمندان، امانتداری و بسیاری فضایل انسانی دیگر سبب تقویت ستون انقلاب شوند.

منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.