کشف پیکر مطهر ۲۱ شهید دفاع مقدس در خاک عراق

کد خبر: 104835
پیکر مطهر ۲۱ تن از شهدای دفاع مقدس در جریان عملیات تفحص شهدا در خاک عراق کشف شد.
وارث

 بعد از پایان محدودیت 9 ماهه و ورود مجدد گروه‌های تفحص شهدا به خاک عراق، پیکر مطهر 21 تن از شهدای دوران دفاع مقدس در جریان عملیات تفحص شهدا در خاک عراق کشف شد.

پیش از این در مجموع مدت توقف کار در عراق، فعالیت تفحص در خاک کشور خودمان ادامه داشت و نقاطی که قبلا امکان تفحص در آن ها نبود، مورد کاوش قرار گرفتند و پیکرهای مطهر 80 شهید در داخل خاک کشور پیدا شدند.

پیکر 3 تن از شهدایی که اخیرا در عراق کشف شده اند با توسل بچه‌های تفحص به شهید فخری زاده در روز دهم آذر در پد غربی جزیره مجنون جنوبی عراق کشف شد.

سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ببا اشاره به کشف پیکر مطهر شهدا همزمان با ایام تشییع و تکریم شهید هسته ای گفت: در دهم آذرماه سال 1399 همزمان با تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید فخری زاده در تهران، پیکر 3 شهید دفاع مقدس کشف شد. لحظاتی قبل از کشف ابدان مطهر شهدا، به شهید فخری زاده متوسل شدیم تا کمک کند دست خالی نباشیم. 

وی افزود: سلام و درود و تحیات و تسلیت و تبریک خود را خدمت خانواده شهید فخری زاده تقدیم می کنیم و بشارت می دهیم که هر چه زودتر عاملان قتل مظلومانه این شهید به سزای اعمالشان برسند.

منبع: تسنیم


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.