حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد: سعادت دنیا و آخرت در سایه پیوند با اهل‌بیت(ع) محقق می‌شود

کد خبر: 107042
سخنران حرم بانوی کرامت گفت: حفظ دین و سعادت دنیوی و اخروی در سایه پیوند با اهل‌بیت(ع) امکان‌پذیر است چراکه پناه بردن به حضرات معصومین تنها راه نجات بشریت از ضلالت و هلاکت است.
وارث

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد طی سخنانی در حرم بانوی کرامت گفت: یکی از اسامی نام شعبان ماه شفاعت است چراکه نبی گرامی اسلام در روز قیامت شفاعت کسانی را خواهد نمود که در این ماه، ذکر شریف صلوات را بر زبان جاری سازند.

وی افزود: طبق روایت رسول گرامی اسلام در صحرای محشر اذن شفاعت بی‌حد و حصر دارد و خداوند شفاعت مطلق بدون محدودیت به نبی گرامی اسلام عطا نموده است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: اهل‌بیت(ع) نبی گرامی اسلام همانند کشتی حضرت نوح علیه‌السلام هستند و هر کس سوار بر این کشتی شود نجات پیدا خواهد کرد و هر کس نتواند سوار شود غرق خواهد شد چراکه خاندان عصمت و طهارت کهف حصین و پناهگاه بی‌پناهان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد تأکید کرد: پیوند با اهل‌بیت(ع) تنها راه بیمه نمودن اهل‌وعیال و فرزندان هست که در این صورت هیچ آسیب و آفتی نمی‌تواند ضربه وارد نماید.

وی یادآور شد: حفظ دین و سعادت دنیوی و اخروی در سایه پیوند با اهل‌بیت(ع) امکان‌پذیر است چراکه پناه بردن به حضرات معصومین تنها راه نجات بشریت از ضلالت و هلاکت است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: تمامی انبیای و پیامبران الهی به خاندان عصمت و طهارت پیامبر اسلام متوسل می‌شدند چراکه دیگر پیامبران الهی ابعاد مطلق شفاعت را دارا نمی‌باشند.

سخنران حرم بانوی کرامت افزود: وقتی انسان به وادی توحید راه پیدا کند هیچ‌چیز دیگری نمی‌تواند انسان را به خود مشغول سازد.

وی در ادامه گفت: طبق روایت وارده از حضرت علی علیه‌السلام، انسان مؤمن هیچ‌گاه از باب رحمت الهی ناامید نمی‌شود و در ناامیدی‌ها بیشتر امیدوار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد تأکید کرد: در روز قیامت که امت‌های دیگر دچار سرگردانی می‌شوند امت نبی گرامی اسلام از شفاعت مطلق و بی و حدوحصر حضرت بهره‌مند خواهند شد.

منبع: حوزه


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.