برنامه هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) اعلام شد

کد خبر: 107056
برنامه هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها هر روز با اجرای برنامه‌های نیایشی دنبال خواهد شد.
وارث

مراسم و محافل هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) از ۱۴ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ شامل نیایش صبحگاهی، سخنرانی قبل از اذان ظهر، زیارت نامه خوانی بعد از نماز ظهر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم بعد از نماز عشاء اعلام شد.

بر اساس این گزارش، نیایش صبحگاهی روزهای شنبه و یکشنبه از سوی حجت‌الاسلام سیدمهدی محمدی، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از سوی حجت‌الاسلام مهدی جوشقانیان و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از سوی حجت‌الاسلام محمداسماعیل خورشیدی قرائت خواهد شد و در روز جمعه مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام اخوی و قرائت دعای جواد برزگر خواهد بود.

مراسم سخنرانی قبل از نماز ظهر در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از شنبه هفته جاری تا جمعه به ترتیب از سوی حجت‌الاسلام رسول‌پور و حجج اسلام آمره، مهدیان، زینتی، عباس‌زاده، حسینی صدر و باقری دوین برگزار خواهد شد.

همچنین زیارت‌نامه حضرت معصومه سلام الله علیها از شنبه تا پنج‌شنبه همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر از سوی آقایان محمد چراغی، حجت‌الاسلام بهرامی، حسینی، عباسپور مطلق مقدم، حسین فروغی و حجت‌الاسلام حسینی سرشت خوانده می‌شود.

مراسم قبل از نماز مغرب نیز از شنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجج اسلام سعادت‌فر، سمیعیان، سعیدی سبزواری، مهدوی‌نیا و سیدحسین آقامیری، روز پنجشنبه محفل انس با قرآن کریم و روز جمعه برنامه زمزم مهدویت با حضور حجت‌الاسلام فؤادیان خواهد بود.

مراسم بعد از نماز عشاء نیز از شنبه تا جمعه با سخنرانی حجج اسلام میرشفیعی، فرحزاد، حسینی قمی، نظری منفرد، مؤمنی، پناهیان و همتی خواهد بود و علاوه بر آن سه‌شنبه شب دعای توسل از سوی هیئت جانبازان، پنج‌شنبه شب قرائت دعای کمیل از سوی مهدی سلحشور و قرائت زیارت جامعه کبیره از سوی حجت‌الاسلام شهیدی انجام خواهد شد.

همچنین از شنبه تا جمعه هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۲ مراسم قرائت مناجات شعبانیه در حرم مطهر با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و قرائت دعای مهدی سلحشور انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، برنامه‌های رسانه‌ای حرم مطهر در هفته جاری شامل پخش مناجات شعبانیه هر شب ساعت ۱ بامداد از شبکه استانی نور و ۱ ساعت به اذان صبح از شبکه افق و پخش برنامه خانه‌های فاطمی از حرم مطهر بعد از نماز عصر با موضوع صلوات شعبانیه از شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود.

منبع: مهر


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.