مراسم مناجات خوانی هیئات مذهبی در ماه میهمانی خدا

کد خبر: 107311
همزمان با ماه مهیمانی خدا مراسم سخنرانی و مناجات خوانی در هیئات مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
وارث

همزمان با ماه ضیافت الهی جلسات هفتگی در هیئات مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

مراسم سخنرانی و مناجاتی در ماه مبارک رمضان فاطمیه بزرگ تهران واقع در خیابان فاطمی، نرسیده به تقاطع کارگر با سخنرانی حجت الاسلام «احسان بی آزار تهرانی» و مناجات خوانی سید مهدی میرداماد از شب پنجم تا شب دهم این ماه در ساعت ۲۴ برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش مراسم مناجات خوانی در هیئت بیت الرقیه(س) واقع در شهرری، مابین میدان غیبی و میدان نماز نیز با سخنرانی حجت الاسلام «علیرضا خوشی خوانساری» و با مناجات خوانی امیر عبدی امشب ۳۰ فروردین ساعت ۲۲ برگزار می شود.

 

در محفل رقیه خاتون واقع در جوادیه، انتهای خیابان دارابی نیز این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام« سید وحید مصطفوی» و با مداحی محمدرضا فتوحی، مهدی علیزاده روز چهارشنبه اول اردیبهشت ساعت ۲۲ برگزار می شود.

 

 مراسم مناجات خوانی رمضان ۱۴۴۲ در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) واقع در خیابان آزادی، تقاطع یادگار امام با مناجات خوانی سعید حدادیان و  مداحی محمدحسین حدادیان از روز دوشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۲۲ تا پایان ماه میهمانی خدا

 

بنابراین گزارش، در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در بلوار فردوس، خیابان سلیمی جهرمی نیز امشب ۳۰ فروردین مراسمی با سخنرانی حجت السالام «الیاسی» و با مناجات خوانی مرتضی فرهنگ از ساعت ۲۲ تا ۲۴ برگزار می شود.

 

ویژه برنامه به وقت بندگی نیز به همت دانشگاه محقق اردبیلی در سحراهای سه شنبه ماه مبارک رمضان با موضوع خودسازی معنوی در قرآن با سخنرانی دکتر حق محمدی و سحرهای جمعه با سخنرانی حجت الاسلام جلالی با موضوع آزادی معنوی در اسلام به صورت مجازی پخش می شود.

منبع: شبستان


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.