نماهنگ/مهدی رسولی: «ما ملت امام حسینیم» به چه معناست؟

کد خبر: 108076
مهدی رسولی مداح اهل بیت با انتشار نماهنگی به یک موضع‌گیری سیاسی پرداخت و گفت: ما ملت ایران، ملت امام حسین هستیم یعنی ملت ولایت هستیم و از خط و خطوط‌های سیاسی بالاتر هستیم. ملت ایران با تمام سلائق، ملت امام حسین هستیم، ملت شهادتیم.
وارث

مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) با انتشار نماهنگی به یک موضع‌گیری سیاسی پرداخت. او در یک سخنرانی اینگونه می‌گوید:

هیچ‌کس حق ندارد بین مردم ایران اختلاف و جدایی بیندازد. ما همه یک خانواده هستیم. ما ملت ایران، ملت امام حسین هستیم یعنی ملت ولایت هستیم و از خط و خطوط‌های سیاسی بالاتر هستیم و نه چپ و نه راست هستیم، هیچکدام نیستیم. ما همه ملت ایران با تمام سلائق و با هر ظاهر و قیافه‌ای و هر گرایشی ملت امام حسین هستیم، ملت شهادتیم.

این ملت، ملت بزرگی است. هیچ ملتی در طول تاریخ به اندازه‌ای که ملت ایران از رهبران سیاسی خود تحسین گرفته و ستایش شده، نبوده است و نتوانستند پای رهبران سیاسی خود بایستند. ملت ایران به قدری بزرگ است که خمینی و خامنه‌ای را در دامن خود پرورش داده است. خدا اراده کرده تا دست‌های قدرتش در میان این ملت فعال شود. خدا اراده کرده تا این ملت را به قله‌های عزت برساند و تخلفی در این نیست و این ملت به این قله‌ها خواهد رسید.

هیچ کس حق ندارد به این ملت توهین کند. این ملت بیشتر از همه و حتی آقایان سیاسی می‌فهمد. سید ما فرمود آن موقعی که سیاسیون ما خسته و بریده شده بودند و می‌گفتند: «اِنّا لَمُدرَکون» این ملت سر این سیاسی نهیب زدند که « إِنَّ مَعِیَ رَبّی؛ خدا با ماست».

این ملت به وعده الهی ایمان دارد و حاضر است پای این وعده‌ها جان و مالش را نثار کند زیرا این ملت، ملت امام زمان است.

نماهنگ این سخنان را اینجا ببینید:

 


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.