برنامه‌های جشن میلاد حضرت معصومه (س)/ آیین خطبه‌خوانی 8 صبح فردا

کد خبر: 108166
امشب شب میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) است و حرم آن حضرت امشب و فردا غرق در نور و سرور است.
وارث

اول ماه ذی‌القعده برابر است با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حرم آن حضرت امشب غرق در نور و سرور است.

حرم حضرت معصومه (س) طی روزهای اخیر گل‌آرایی و چراغانی شد و آیین گل‌آرایی ضریح نورانی آن حضرت امروز با حضور خادمان این بارگاه نورانی برگزار شد.

 

برنامه‌های میلاد کریمه اهل بیت از بعد از ظهر امروز آغاز و این برنامه‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء هم ادامه دارد و آیین با شکوه خطبه‌خوانی فردا برگزار می‌شود.

ویژه برنامه شب میلاد بانوی کرامت جمعه ۲۱ خردادماه بعد از نماز عشاء با اجرای سید مهدی تحویلدار، سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی و شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی در حرم مطهر دنبال خواهد شد.

 

اجرای تواشیح توسط گروه میعاد و مداحی سیدمهدی میرداماد و سیدرضا نریمانی از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود و این مراسم از شبکه‌های قم، قرآن و صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

همچنین برنامه جشن میلاد ویژه آذری زبان‌ها از ساعت ۱۸ امروز با حضور حجت‌الاسلام هاشمی هشترودی و مداحی داود علیزاده و شهروز حبیبی برگزار می‌شود.

آیین خطبه‌خوانی حضرت معصومه (س) از ساعت ۸ صبح فردا شنبه ۲۲ خرداد‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی و مداحی عباس حیدر‌زاده و سیدمهدی میرداماد برگزار می‌شود. در این مراسم قاسم مقدمی قاری بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد.

 

ویژه برنامه ظهر روز میلاد بعد از نماز ظهر و عصر در صحن صاحب‌الزمان (عج) با حضور حسن شالبافان در این مراسم به مدح‌خوانی در وصف بانوی کرامت خواهد پرداخت.

مراسم شام میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها شنبه ۲۲ خردادماه بعد از نماز عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی مهدی رسولی برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های قم، قرآن و صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی منعکس خواهد شد.

منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.