دلایل ریزش‌های انقلاب از منظر شهید سلیمانی

کد خبر: 108186
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در عملیات کربلای در جمع همرزمانش با اشاره به راز چرایی انحراف برخی افراد انقلابی گفت: این انقلاب هر چه جلوتر می‌رود، مخلص‌تر و خالص‌تر می‌شود، خالص بودنش غربتش است.
وارث

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در دیداری که با جمعی از خانواده‌های شهدا در روز ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۹۷ داشتند از معجزه انقلاب سخن گفتند و فرمودند: «بعضی از عناصر انقلابی از راه برگشتند؛ انقلاب ریزش داشته است، دل کسانی بسته‌ به دنیا شد. صدر اسلام هم همین‌جور بود؛ در صدر اسلام هم یک عده انقلابیون اول کار، بعد شدند دنیاداران اواسط و اواخر عمر. بله، این هست؛ اما در کنار این ریزش، چند برابر، ما رویش داریم؛ رویش انقلاب؛ معجزه‌ انقلاب این است».

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  نیز در عملیات کربلای یک در روز پنجم تیر ماه سال ۱۳۶۵ در جمع همرزمانش نیز به چرایی ریزش افراد انقلابی اشاره داشته است.

وقتی خالص بودن نشانه غربت است!

برادرها می‌دانند اول انقلاب در راهپیمایی‌ها، در وضعیت‌ها، خیلی انقلابی‌ها داشتیم، یکی از مطالبی که ما باید توجه داشته باشیم به حقانیت این انقلاب و اخلاص این انقلاب و الهی بودن این انقلاب، این است که این انقلاب هر چه جلوتر می‌رود، مخلص‌تر و خالص‌تر می‌شود، خالص بودنش غربتش است.

این خط، شما نگاه بکنید هر چه ناخالص، هر چه ناپاک، هر چه آدم‌هایی که ظرفیت ندارند هِی از این خط خارج می‌شوند و خودشان می‌بُرند؛ بنا به توجیه در مسائل اقتصادی، بنا به توجیه در مسائل سیاسی، بنا به توجیه در مسائل نظامی، به هر صورت کشش این خط را ندارند.

 


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.