بیانیه آیت الله احمد عابدی پیرامون انتخابات؛

سربلندی کشور و رفع مشکلات موجود مرهون مشارکت مردم در انتخابات است

کد خبر: 108203
آیت الله عابدی بیاینه ای برای حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری صادر کرد و گفت: ان شاء الله نتیجه این انتخابات باعث عزت و سربلندی بیشتر کشور، گشایش و رونق در زندگی مردم خواهد شد.
وارث

 آیت الله احمد عابدی برای مشارکت گسترده در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و حضور در پای صندوق‌های رأی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از جهات متعدد و گوناگون دارای اهمیتی مضاعف نسبت به دیگر انتخابات‌ کشور بوده و ضرورت شرکت حداکثری مردم عزیز در این عرصه آشکار است.

وظیفه دینی‌، اجتماعی سیاسی و اخلاقی اقتضا و ایجاب می‌کند در زمانی که دشمنان مردم، کشور، اسلام و انقلاب اسلامی در برابر آرمانهای این ملت صف کشیده‌اند، با شعور و آگاهی سیاسی بالای مردم غیور و عزتمند ایران اسلامی، قدرت، صلابت، امنیت و ثبات کشور خود را با حضور در انتخابات به اثبات رسانند.

گذشته از آنکه شرکت در انتخابات مصداق واضح «امر جامع» است که قرآن کریم حضور در آن را مقتضای ایمان معرفی کرده، این حضور پرشور در انتخابات موجب خشم و غیظ دولت مستبد، مستکبر و ظالم آمریکا و مزدوران آن (فراعنه صهیونیست، قارون های آل سعود، امویان منافق و داعشی) بوده و عمل صالح محسوب خواهد شد.

علاوه بر شرکت در انتخابات، تعیین فرد اصلح و رأی دادن به او نیز وظیفه شرعی است. انتخاب رئیس جمهوری صادق، امانت دار، خدوم، متعهّد، با تقوی، متخلق و «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» از مهمترین انتظارات شهدا، پا برهنگان، محرومان و مظلومان است.

ان شاءالله نتیجه این انتخابات باعث عزت و سربلندی بیشتر کشور، گشایش و رونق در زندگی مردم، زدوده شدن غبار غلیظ تورم و گسترش آسایش و شادکامی همه ملت بزرگ و بزرگوار ایران باشد.

احمد عابدی
۱۴۰۰/۳/۲۱


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.