کافه انتخاباتی هیأتی‌های اصفهان در امامزاده شاه‌میرحمزه

کد خبر: 108240
هیأت فدائیان حسین اصفهان در این روزهای پایانی منتهی به انتخابات، کافه انتخاباتی در امامزاده شاه‌میرحمزه برپا کرده است تا با گفت‌وگو و رفع شبهات، مردم را به حضور حداکثری پای صندوق دعوت کند.
وارث

 در این روزهای پایانی تا شروع سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اهالی هیأت از منبری‌ها که در فضای مجازی منبرهای کوتاه منتشر کردند تا مداحان که جمعی در فضای مجازی پیام دعوت دادند و یا جمعی دیگر که در میادین شهرهای مختلف، جشن خیابانی برپا کرده‌اند، در حال تلاش برای گرم‌کردن تنور انتخابات و دعوت هرچه بیشتر مردم به پای صندوق‌های رأی هستند.

هیأت فدائیان حسین اصفهان و مداح آن سید رضا نریمانی نیز ابتکار جالبی برای این موضوع داشتند و در امامزاده شاه‌میرحمزه اصفهان که محل دائمی جلسات این هیأت است، یک کافه انتخاباتی برای گفت‌وگو با مردم برپا کرده‌اند.

 

بدون حمایت از هیچ نامزدی، فقط دعوت به حضور می‌کنیم

سیدرضا نریمانی مداح اهل بیت(ع) در این خصوص می‌گوید: «در امامزاده شاه‌میرحمزه اصفهان، کافه انتخاباتی با هدف گفت‌وگو راه‌اندازی کردیم و بدون این‌که از شخص خاصی حمایت کنیم، مردم را برای حضور در انتخابات دعوت می‌کنیم.»

 

منوهای این کافه انتخاباتی

در این غرفه با برنامه‌هایی مانند تریبون آزاد، میز نشریات، پاتوق گفت‌وگو،‌ شربت سیاسی، ایستگاه مستند، غرفه آگاهی نامه هم به مردم آگاهی لازم برای شرکت در انتخابات ارائه می‌شود و هم در صورتی که تمایل به شرکت در انتخابات را نداشته باشند، با گفت‌وگو دعوت به حضور می‌کنند. نریمانی می‌گوید: «مردم در این فضا می‌نشینند و هر شبهه و بحثی داشته باشند با حضور کارشناسان پاسخ داده می‌شود و حتی افراد جوان و کارشناسی، سر میز مردم حضور پیدا می‌کنند و با آنان چهره به چهره صحبت می‌کنند تا حضور حداکثری در انتخابات رقم بخورد.»

 

دشمن با کم‌رنگ کردن انتخابات به دنبال تضعیف نظام است

این روزها دشمنان کشور در هر فضا و با هر فرصتی تلاش دارند تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کنند. حجت‌الاسلام سعیدی از کارشناسان مذهبی می‌گوید: «انتخابات برای ملت ما امتحان است که امیدواریم پیروز خارج شویم. دشمنان ایستادند تا ببینند این انتخابات چگونه رقم خواهد خورد. باید دقت کنیم تا در پایان این معرکه در کدام لشکر هستیم. در لشکر حق و جمهوری اسلامی هستیم و یا در لشکر دشمن رفتیم. دشمن می‌خواهد آمار پایین را دلیلی بر ضعف جمهوری اسلامی و حکومتی که زمینه‌ساز حکومت امام زمان است، بگذارد. پس حضور حداکثری داشته باشید. »

 

تا شب انتخابات پای کاریم

این کافه هرروز از ساعت ۱۹ تا ۲۲ شب در امامزاده شاه‌میرحمزه واقع در چهارراه عسگریه اصفهان فعال است. نریمانی در خصوص مدت فعالیت آن می‌گوید: «ما تا شب انتخابات فعال خواهیم بود و پذیرای جوانان، دانشجویان و افراد با هر تیپی هستیم و تمام تلاش خود را برای حضور هرچه بیشتر مردم انجام می‌دهیم.»
منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.