هیأت رزمندگان اسلام؛ آینده درخشان در گرو مشارکت حداکثری در انتخابات است

کد خبر: 108241
١١٠٠ هیأت رزمندگان اسلام سراسر کشور به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری در روز 28 خرداد 1400 بیانیه داد.

یانیه هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری در روز  ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیانیه داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

انتخابات در ایران، یکی از دستاوردهای بزرگ و بسیار ارزشمند انقلاب اسلامی است. تا پیش از انقلاب اسلامی در ایران، هیچ خبری از حاکمیت ملی و نقش آفرینی ملت در اداره کشور نبود؛ چرا که اساساً رژیم منحوس پهلوی را انگلیسی‌ها پدید آوردند و در ادامه، این آمریکایی‌ها بودند که بر امور کشور و مردم ایران حکمرانی می‌کردند. حضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) با قیام در راه خدا و مبارزه با طاغوت و به کمک مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و کشور ایران را از حلقوم آمریکا بیرون کشید و اداره آن را به خود مردم سپرد. در منظومه فکری امام و رهبری، انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و از عوامل اصلی حفظ کشور، تأمین امنیت، استقلال، عزت ملی، پیشرفت و اصلاح امور برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ساخت تمدن اسلامی به شمار می‌آید، در مکتب امامین انقلاب اسلامی، شرکت در انتخابات از سوی آحاد مردم با هر گرایش و سلیقه ای، بسیار فراتر از یک امر ملی و میهنی بوده و از آن به عنوان یک فریضه، تکلیف و وظیفه الهی، شرعی و اسلامی یاد می‌شود. 

مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات را، واجب عینی دانسته و حضرت امام خمینی مسئولیت مردم در قبال انتخابات را بسیار سنگین دانسته و می‌فرمایند: (اگر خدای نخواسته از عدم مشارکت شما یک لطمه‌ای بر جمهوری اسلامی وارد بشود، بدانید آحاد ما که این خلاف را کرده باشیم خدای نخواسته، مسئول هستیم. مسئول پیش خدا هستیم، مسئله، مسئله ریاست جمهور نیست، مسئله، مسئله اسلام است.) حضرت امام (ره) شرکت در انتخابات را واجب دانسته و آن را از الزامات حفظ جمهوری اسلامی می‌دانند.

اینک ملت ایران، در حالی به استقبال انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد سال جاری می‌رود که، دشمنان شکست خورده در صحنه‌های مختلف، از مدت‌ها پیش به تکاپو افتاده تا صحنه انتخابات را به میدانی برای ضربه زدن به ملت ایران و جمهوری اسلامی تبدیل کنند. جبهه استکبار با محوریت آمریکا در سال‌های اخیر، بسیار تلاش کرد تا اولاً مانع قدرت‌یابی ایران شود و ثانیاً، با اعمال فشارها و تحریم‌های ظالمانه، در صدد بود تا از طریق مذاکره و تحمیل برجام‌های موشکی، منطقه‌ای و حقوق بشر، به گمان باطل خود ایران قدرتمند را به یک کشور ضعیف تبدیل نموده و از این رهگذر، سلطه خود را مجدداً بر کشور عزیزمان احیا نماید.

اکنون این دشمنان شکست خورده و ناکام در اجرای برنامه‌های خود علیه ایران، تصور می‌کنند با بسیج تمامی امکانات و همراه ساختن جریان ضد انقلاب خارج نشین و بدخواهان و منحرفین داخلی، می‌توانند با کوبیدن بر طبل تحریم انتخابات و کاهش مشارکت، جمهوری اسلامی را با چالش مشروعیت و مقبولیت مواجه کرده و ایران را به یک کشور ضعیف تبدیل نمایند.

مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مردم، متاسفانه دشمنان را به وسوسه انداخته، گمان می‌کنند با بزرگ نمایی این مشکلات، دروغ پردازی، سیاه نمایی، می‌توانند با ایجاد یأس و ناامیدی در مردم و بی‌اعتماد ساختن آنان نسبت به نظام اسلامی به مردم اینچنین القا کنند که، انتخابات از قبل مهندسی شده و رای آنان هیچ تاثیری در بهبود شرایط ندارد. دشمنان با چنین سناریوها و نقشه های شیطانی، به دنبال دل سرد کردن مردم و فاصله انداختن میان آنان و صندوق‌های رای هستند. این در حالی است که انتخابات، فرصتی بی‌بدلیل برای ملت جهت تغییر وضعیت و بهبود شرایط و اوضاع نامساعد کنونی از طریق انتخاب درست است. 

در چنین شرایطی ملت ایران، بیش از هرزمان دیگری باید هوشیار باشد و در پرتو ایمان، بصیرت و آگاهی، نقشه دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی و به ویژه آنان که با ادعاهای دروغین دلسوزی برای مردم، بر طبل تحریم انتخابات می کوبند را، خنثی نماید، اینک رهبر حکیم انقلاب اسلامی، بیش از هر زمان دیگر، بر اصل مشارکت حداثری تاکید دارند و مردم را برای حضور پرشور در انتخابات و بعد  انتخاب درست برای تشکیل یک دولت تحول گرا فرا می‌خوانند. بدون تردید آینده درخشان، در گرو لبیک به این فرمان و فراخوان برای مشارکت حداکثری از سوی آحاد مردم است. برای تحقق این مهم، از یک سو صاحبان سخن نافذ و اصحاب رسانه باید با جهاد امید آفرینی و اعتماد سازی از طریق نهضت روشنگری، به کمک مردم شتافته و آنان را برای شرکت در انتخابات به عنوان یک عمل واجب یاری کنند و از سوی دیگر، آحاد مردم باید ضمن شرکت در انتخابات، از باب تواصی به حق، دیگران را به حضور در انتخابات  و انتخاب درست تشویق نمایند.

هیأت‌های رزمندگان اسلام در سرار کشور، برای حضوری حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب یک دولت انقلابی و مردمی، تمامی ظرفیت‌های خود را به کار گرفته و اطمینان دارند که ملت ایران، با تاسی به حاج قاسم سلیمانی که مرد تمامی میدان‌ها بود؛ تماما وارد میدان انتخابات شده و خالق حماسه‌ای بزرگ در ۲۸ خرداد خواهد شد. این اطمینان وجود دارد که مردم، بار دیگر با لبیک به ندای رهبر حکیم خود، تمامی محاسبات دشمن را بر هم زده و برای ساخت ایران قوی، حضوری پرشور در انتخابات خواهد داشت.


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.