دعوت آیت الله ری شهری به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

کد خبر: 108245
آیت الله ری شهری تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) در پیامی از عموم مردم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را خواستار شد.

 آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو پیامی صادر کرد. این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت مسلمان ایران، روز جمعه بیست و هشتم خرداد آزمونی دشوار و پیچیده در پیش است. از یک سو همه دشمنان خشمگین از استقلال ایران و استقرار نظام اسلامی، می‌کوشند با انواع فشارهای روانی و اقتصادی، از مشارکت مردم در انتخابات بکاهند و مشروعیت جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند؛ و از سوی دیگر، برخی در درون کشور، دانسته یا نادانسته، همسو با آنان حرکت می‌کنند.

این جانب با شناختی که از مردم مقاوم، دین باور و دشمن شناس ایران اسلامی دارم، بر این باورم که دست عنایت الهی دوباره از این ملت دستگیری می‌کند و با اطاعت از رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ثابت خواهند کرد که سخن زرین امام خمینی (ره) همچنان درباره ایشان صدق می‌کند، آنجا که فرمود:

«من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله - صلی الله علیه و آله - و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی - صلوات الله و سلامه علیهم - می‌باشند.»

امیدوارم با حضور هوشمندانه در پای صندوق‌های رأی و گزینش فرد اصلح، بتوانیم بلوغ سیاسی و روحیه مقاومت و تحمل خود را همچون همیشه، به رخ جهانیان بکشیم و بار دیگر دشمنان ایران و اسلام را ناکام بگذاریم.
منبع: مهر


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.