برگزاری مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن از ۲۹ آذر تا سوم دی ماه

کد خبر: 110815
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۲۹ آذر تا سوم دی ماه خبر داد.
وارث

به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مهدی قره‌شیخلو رئیس مرکز امور قرآنی این سازمان درباره برگزاری مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد؛ مرحله نهایی این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از ۲۹ آذر تا سوم دی ماه بصورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، تصریح کرد؛ امیدواریم پس از دو سال وقفه در برگزار نشدن مسابقات به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال بتوانیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مسابقات خوبی را برگزار کنیم.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه با برگزاری مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، پرونده این دوره از مسابقات بسته می‌شود، خاطرنشان کرد؛ پس از مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم، برای برگزاری مسابقات بین‌المللی که در اسفند ماه و در ایام مبعث پیامبر اکرم (ص) برگزار خواهد شد، آماده می‌شویم.

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته‌ها و بخش‌های مختلف اعلام شد.

 


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.