سلامی که رزق دل را تامین می‌کند/ دل ما به ارتباط با امام زمان(عج) نیاز دارد

کد خبر: 110843
یک کارشناس مذهبی گفت؛ امام زمان(عج) به سلام ما نیازی ندارند بلکه دل ما نیازمند این سلام است، حقیقت ما دل ما است و دل ما آن به آن و لحظه به لحظه رزق جدید می‌خواهد، حتی رزق روز قبل هم نه، دست حضرت حجت (عج) پر است.
وارث

حجت الاسلام والمسلمین «سید عباس لاجوردی» با تاکید بر لزوم ارتباط صبحگاه و شامگاه با امام زمان(عج)، اظهار کرد؛ هر کسی که صبحگاه و هنگام عصر به امام زمان(عج) سلام نمی دهد، دچار خسران می شود.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد؛ ایشان به سلام ما نیازی ندارند بلکه دل ما نیازمند این سلام است، حقیقت ما دل ما است و دل ما آن به آن و لحظه به لحظه رزق جدید می خواهد، حتی رزق روز قبل نه، دست حضرت حجت (عج) پر است.

وی در ادامه بیان کرد؛ قرآن کریم می فرماید: «إِنَّ الْأَبْرَارَ يَشْرَبُونَ مِنْ كَأْسٍ كَانَ مِزَاجُهَا كَافُورًا؛ نکوکاران عالم (که در این آیه حضرت علی و فاطمه و حسنین علیهم السّلام و شیعیانشان به اجماع خاصّه و اخبار عامّه مقصودند) در بهشت از جام شرابی نوشند که طبعش (در لطف و رنگ و بوی) کافور است.

حجت الاسلام لاجوردی تصریح کرد؛ اهل بیت(ع) چشمه ای همیشه جوشان هستند و جوشش خدایی دارند و رویش خدایی می دهند به شرط  اینکه همراه ایشان باشیم نه مقدم باشیم و نه متاخر «الْمُتَقَدِّمُ لَهُمْ مَارِقٌ وَ الْمُتَأَخِّرُ عَنْهُمْ زَاهِقٌ وَ اللازِمُ لَهُمْ لاحِقٌ».

این کارشناس مذهبی در پایان خاطرنشان کرد؛ خوب است همین الان هر یک از ما با امام زمان(عج) عهدی کنیم  هر کس هر عهدی را که می خواهد اما از ته دل و بعد ببیند دل و حالش تغییر می کند یا نه؟.

منبع: شبستان


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.