اعزام بیش از ۱۳۰ گروه تبلیغ عمومی و ۱۸۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه

کد خبر: 111696
حجت الاسلام کریم زاد با اشاره به تقارن ایام فاطمیه امسال با هفته بصیرت و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: بدلیل این مناسبت‌ها فعالیت‌های گروه‌های تبلیغ حول محور بصیرت و مواسات بود.
وارث

حجت الاسلام مهدی کریم زاد سرپرست اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام ۱۳۲ گروه تبلیغ عمومی و ۱۷۰۰ مبلغ طی ایام فاطمیه و هفته بصیرت به نقاط مختلف کشور خبرداد.

حجت الاسلام کریم زاد با اشاره به تقارن ایام فاطمیه امسال با هفته بصیرت و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: بدلیل این مناسبت‌ها برنامه‌ها و فعالیت‌های گروه‌های تبلیغ عمومی حول محور مباحث بصیرت فاطمی و مواسات و همدلی در سیره شهدا بود.

وی در ادامه افزود: در راستای تلاش در جهت رفع آسیب‌های احصا شده هر منطقه که پیش از اعزام مدیران گروه‌های تبلیغی نسبت به آن مطلع بودند بیش از ۱۳۰ گروه تبلیغ عمومی و ۱۷۰۰ مبلغ از حوزه علمیه قم با رویکرد تبیین معارف فاطمی و بصیرت افزایی در نقاط مختلف کشور مشغول فعالیت مقدس تبلیغ شدند.

سرپرست اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی بیان کرد: مبلغان با محور وحدت و مواسات تلاش می‌کنند که تا فعالیت‌های آنها منجر به افزایش بصیرت در حوزه معارف قرآن و اهل بیت (ع) شود.

منبع: خبرگزاری مهر


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.