حیدر خمسه فردا در جمکران توسل می‌خواند

کد خبر: 111750
مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران این هفته نیز در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.
وارث

 مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران این هفته نیز در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته۲۸ و ۳۰ دی‌ماه و اول بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

فردا سه‌شنبه ۲۸ دی‌ماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی و قرائت دعای حیدر خمسه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. در روز پنجشنبه ۳۰ دی‌ماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی و قرائت دعای حجت‌الاسلام شحیطاط بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

سحرگاه روز جمعه اول بهمن‌ماه نیز مراسم مناجات و قرائت دعای کمیل هیأت حداث‌الحسین(ع) با نوای حجت‌الاسلام میرزامحمدی دو ساعت مانده به اذان صبح جمعه برگزار می‌شود. مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام واضحی و قرائت دعای محمود علوی برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده خواهد شد.

پایان بخش برنامه‌های هفتگی مسجد جمکران، قرائت زیارت آل یاسین در ساعت ۱۶ روز جمعه است. تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir در اینستاگرام پخش زنده خواهد شد.

منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.