انتشار ۷ اثر جدید از فرهنگ‌نامه «سبک زندگی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع)»

کد خبر: 111903
مدیر گروه فرهنگ‌نامه‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از انتشار ۷ اثر جدید از کلان پروژه «سبک زندگی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع)» خبر داد.
وارث

حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی عیسی‌زاده، مدیر گروه فرهنگ‌نامه‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، گفت: ۷ موضوع جدید «جهاد فرهنگی»، «امر به معروف و نهی از منکر»، «تعامل فرق و مذاهب»، «رفتار با دشمنان»، «تعامل با نیازمندان» و «جهاد نظامی» و «تعامل با طلبکار و بدهکار» از کلان پروژه فرهنگنامه «سبک زندگی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع)» به عنوان جامع‌ترین فرهنگنامه سبک زندگی منتشر شده است.

عیسی‌زاده ادامه داد: تاکنون ۳۲ عنوان از این فرهنگ‌نامه با موضوعاتی همچون رفتار با پدر و مادر، رفتار با همسر، رفتار با فرزند، رفتار با جوان، مهارت‌های ارتباطی با سالمندان، عبادت و بندگی، بهداشت، روزه، مهمانی، دانش‌اندوزی، زکات، آراستگی، اوقات فراغت، تغذیه، پوشش، خواب و بیداری، سفر،  نماز، دعا، مبانی سبک زندگی اسلامی، و ... تدوین و توسط انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

وی در پایان افزود: گروه فرهنگ‌نامه‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن تلاش کرده است با همت پژوهشگران فرهیخته و بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) با تدوین فرهنگنامه «سبک زندگی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع)» کاربردی‌ترین موضوعات سبک زندگی مرتبط با حوزه‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی و محیط زیست را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.
منبع: ایکنا


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.