جلسه شورای ستاد عالی اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

کد خبر: 113963
صالحی از برگزاری جلسه شورای ستاد عالی اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نمازخبر داد.  
وارث

به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، «حامد صالحی» نماز از برگزاری جلسه شورای ستاد عالی اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، قائم مقام و معاونین و مدیران در روز دوشنبه، دوم خردادماه خبر داد.

 

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز گفت: این جلسه با هدف تامین ائمه جماعات روحانی مدارس در سال تحصیلی جدید و برگزاری دوره توانمند سازی ائمه جماعت روحانی و کیفیت بخشی طرح آموزش عملی نماز در دوره ابتدایی برگزار شد.

 

وی گفت: تهیه و ابلاغ منشور اقامه نماز در مدارس توسط ستاد اقامه نماز و ابلاغ برنامه های مصوب اقامه نماز آموزش و پرورش توسط وزیر و لزوم احیای مجدد برنامه ها و اقدامات موثر همچون دوره های آموزشی مخاطبین دستگاه شامل کارکنان، مدیران، ائمه جماعات و … از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

 

صالحی افزود: احیای مجدد اتاق فکر و کارگروه مشترک ستاد اقامه نماز و آموزش و‌ پرورش، تولید محتوای مناسب و متناسب مخاطبین دستگاه اعم از کتاب، کلیپ و …، استفاده از حلقه های موثر میانی همچون بسیج فرهنگیان، انجمن های اسلامی دانش آموران، دانشجو معلمان، جامعه مداحان به عنوان یاوران نماز در آموزش و پرورش از دیگر موارد مطرح شده بود.

 

وی در پیان گفت: در این جلسه در خصوص ابلاغ نظام نامه قرارگاه جهادی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اعمال نظر آموزش و پرورش توسط وزیر و تخصیص اعتبارات مرتبط با اقامه نماز در مدارس در قالب سرانه اقامه نماز در آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
منبع: شبستان


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.