رویداد «امتداد راه امام» برگزار می‌شود

کد خبر: 113975
سرپرست سازمان دانشجویان ایران از برگزاری رویداد «امتداد راه امام» در آستانه سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل در سه مرحله معرفت افزایی، گردشگری فکری-فرهنگی و سیر مطالعاتی خبر داد.
وارث

به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، رضا فریدازاده سرپرست سازمان دانشجویان اظهار کرد: رویداد «امتداد راه امام» به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و با همکاری پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و گاز، مؤسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(ره)، معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) و اندیشکده اعتلا برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد در سه مرحله «معرفت افزایی، گردشگری فکری-فرهنگی و سیر مطالعاتی» اجرا می شود که در مرحله نخست با ویژه برنامه بازدید دانشجویان علاقمند  و فعالان فرهنگی از حسینیه جماران و بیت امام خمینی(ره) همراه با آیین افتتاحیه این رویداد با هم اندیشی پژوهشگران و اندیشمندان حوزه امامین انقلاب با حضور جمال رحیمیان، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی،محمد اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و گاز، ابراهیم متقی، رئیس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران و امین جلال منش،  رئیس اندیشکده اعتلا برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رویداد دکتر ابراهیم متقی با موضوع تحرک دانشجویی قانونگرایی و نگاه ساختاری، دکتر امین جلال منش با موضوع بازخوانی مطالبات امامین انقلاب از دانشجو و دانشگاه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

فرید زاده در پایان گفت: برگزاری کارگاه های معرفت افزایی و سیر مطالعاتی به عنوان مرحله دوم و سوم این رویداد است که در سال جاری اجرا خواهد شد.

امید است با توجه به اهمیت بحث رسالت دانشجویی با برگزاری این رویداد، نسل جوان کنونی هدف و مسیر ابتدای انقلاب را در همان جهت‌گیری به سوی تکامل بیشتر وآگاهی بخشی از بستر دانشگاهی به بستر جامعه ادامه داده و پیش ببرند.

گفتنی است؛ مرحله نخست این رویداد پنجشنبه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور دانشجویان فعال برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.