شهاب مرادی: پشت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، آمریکاست و باید پاسخگو باشد

کد خبر: 116541
حجت‌الاسلام مرادی گفت: نباید فراموش کنیم پشت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آمریکاست و آن‌ها باید پاسخگو باشند. یعنی دولت‌ها و ملت‌ها و هر انسانی باید آمریکا را پای میز محاکمه بیاورد و آن‌ را پاسخگو کند.

حجت‌الاسلام شهاب مرادی کارشناس دینی درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: تمام مردم دنیا این روزها اتفاقات غزه را رصد می‌کنند و این از واکنش‌های مشهود است. برداشت از رسانه‌ها این است که طوفان الاقصی نتیجه قدرت بومی و داخلی نیروهای مقاومت است و این گام اول آن‌هاست یعنی این حمله نهایی و آخر نبوده است. این را دنیا و حریف مقابل نیروهای مقاومت می‌داند. شما هم بدانید.

وی افزود: اتفاقات نشان می‌دهد که نیروهای مقاومت در طراحی و اجرا مسلط هستند. جنایات بسیار تلخ و زجرآوری که هر فردی را آزار می‌دهد، مثل بمباران بیمارستان توسط رژیم صهیونیستی، تخریب آثار باستانی شامل کلیسای چند صدساله و مسجد قدیمی، حجم بالای مواد منفجره که می‌گویند بیشتر از هیروشماست، یک کودک‌کشی و نسل‌کشی است که بسیار تلخ است. بمباران غزه باید متوقف شود و کمک‌رسانی بی‌قید و شرط از همه‌جای دنیا به همه‌جای غزه به صورت آزاد اتفاق بیفتد. سازمان‌های بین‌المللی باید در این زمینه فعال شوند و گذرگاه‌ها باید باز شود.

مرادی افزود: من و شما و مردم نباید فراموش کنیم که پشت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آمریکاست و آن‌ها باید پاسخگو باشند. یعنی باید دولت‌ها و ملت‌ها و حکومت‌های اسلامی و عربی و هر انسانی باید آمریکا را پای میز محاکمه بیاورد و آن‌ها را پاسخگو کند تا مسؤولیت جنایت‌های خود را بپذیرند. نباید توقع خودمان را با چهارتا دروغ مثل اینکه اسرائیلی‌ها اینجا زمین خریدند و ... پایین بیاوریم زیرا این‌ها استدلال‌هایی مستهجن است.

این کارشناس دینی با ارائه راه‌حلی برای رفع این مشکل گفت: راه‌حل فقط و فقط برگزاری رفراندوم و همه‌پرسی است تا اهالی و ساکنین فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و ... تا برای کشور تعیین‌تکلیف کنند. اگر ما بخواهیم موعظه‌ای کنیم برای خودمان باید بگویم که برای آن‌ها دعا کنید و از خدا بخواهید این مردم را نجات دهد


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.